donderdag 27 februari 2014

 dag vrienden vandaag heb ik me nagels een nieuw fris kleurtje gegeven. met 4 nagellakken.
zoals je ziet zijn het al verschillende
1: is licht blauw van essence
2:blauw van max
3:glitters van catrice
4: blauw van essence

 zoals je ook ziet is men 4vingers in het blauw gedaan van essence blauw.
mijn ringvinger heeft een lichtere kleurtje van essence gedaan.
omdat je ziet dat ik het anders en iets bij gezet heb!!!

mijn ringvinger heeft een tekening een kruisje.
 en dat heb ik met blauw gedaan van max wegens een fijne borsteltje.
want ze zijn ervoor gemaakt voor figuurtjes temaken.
maar als het laatste heb ik catrice glitter gebruikt voor nog een mooie en toffe effect.




en niet te vergeten de prijzen:  essence kost 1.69 euro                                              catrice 2.99 euro 





2 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi gedaan & toffe kleurkes! X

Unknown zei

dank u wel