dinsdag 25 maart 2014


 dag meiden zondag was het een rustigdag en kheb er van genoten. dus zei ik van ja zal da nagels is lekker laten verwennen. deze kleuren is zeker voor de lente want nu kunnen we zeggen joepie tis lente.

zoals je ziet zie je 3 foto.
deze nagels hebben het eerst een mooie lente kleur gekregen nagellak van cartice ultimate nail lacquer.
21 rosy one more time deze geeft een mooie zachte tint aan met mooie lichte glittertjes aan.
 daar heb ik 2 mooie laagjes gegeven en laten drogen.



daarna heb ik op de wijsvinger nail polish top coat op gedaan voor caviar beads op tedoen of voor beter verstaan kleine kraaltjes op gedaan. daar heb ik voor ze mooi effen te tedoen met een multi effect brush gedaan. en laten drogen weer.
en voor de 2de keer heb ik dan weer top coat opgedaan dat het niet rap zou kapot gaan.






en voor het laatste voor afwerking de ringvinger nog laten versieren 2 diamantjes.
en een klein tekening erbij gedaan met mijn nail art duo stylist pen.
en daarop als het droog was een doorzichtige nagellak op gedaan voor glans erop te krijgen.
deze tips vindt ik tof voor mee tedelen met iedereen
 dus meiden laat u ook eens gaan met u creaties

Geen opmerkingen: