woensdag 14 mei 2014

caméléon nagellak










dag meiden hoe gaat het met jullie? met mij gaat dat goed zoals je ziet heb ik weer een nagellak bij hihihi.





Deze nagellak is zo tof.
En weet je waarom het geef toch klein beetje een andere kleur af als de zon op zit.
Je moet wel 2 lagen geven als je een mooie resultaat wil hebben.
Ik zelf ben er zeker mee blij dat ik het gekocht heb.
zelf was het maar 5euro ervoor ze hadden nog andere maar ik wilde mijn lievelings kleur hebben.

dus meiden ik geef het weg gratis.
de actie loop van nu tot 6juni 2014.
wat moet je doen me opzoeken op mijn istagram en bloglovin en twitter.
maar dat is niet alleen je moet ook 3 vragen beantwoorden en ze door sturen naar mij.
hier onder mag het ook en zou beter zijn dat je ziet wie eral mee doet.
ik zal heel eerlijk zijn en er een foto van trekken voor bewijs.


dat zijn de vragen:
1: wie zong het liefde van titanic?
2:uit welk land is het gerecht ravioli afkostig?
3: welke zangeres had als eerste hit genie in a bottle?
dus meiden laat jullie gaan en 6juni 2041 wordt deze persoon bekendt de eerste


Geen opmerkingen: