woensdag 21 mei 2014

catrice eyeshaduw palette


   dag girls ik heb deze keer weer mij laten doen. door deze mooie palette absulute bright van catrice.


ik kon het weer niet laten voor deze mooie palette van catrice te laten liggen.
 Mijn ogen wilden ze hebben.
Want ze willen weer mooi schitteren met deze kleuren.
Ik zelf hou ervan.
Het zijn mooie zachte tinten.
En wilde iets anders gebruiken want heletijd de zelfde kleur is ook niet meer tof na een tijdje.
Want vroeger gebruikte ik maar 2 kleuren maar.
En meeste was het wit dat ik gebruikte dus heb ik gezegd tegen men eigen dat ik effen geen wit meer zal gebruiken.
En nu gebruik ik al de kleuren die bij mij passen maar zeker geen felle kleuren.
En nu dat ik al de kleuren gebruik voel ik me HAPPY.

 Deze foto toon hoe je het moet aanbrengen aan u ogen.
Hoe de smokey eyes moet gedaan worden










Dat is de (nr 010) candy warhol
Get the bright look


De nieuwste trend op 1 palet.
6 pasteltintjes met zachte textuur en krachtige kleuren.
Lange houdbaarheid en diverse effecten.
Varieeren van licht glinsterend tot parelmoer.
Met een praktische duo.
Maak een statement met pastel en deze kost 4.99
Met spelen met de looks van seizoen van naturel tot dramatisch wees gewoon de vrouw die jij wil zijn.
Door die mooie tinten wordt u jaar.


Dus meiden wees erbij en het is proberen waard.
een dikke kus van mij en maak er een mooie woensdag nog van xoxoxoxo

Geen opmerkingen: