maandag 26 mei 2014

catrice & rimmel nagellakken



 rimmel salon pro & catrice crushed crystals

dag meiden hoe gaat het met jullie?
ik heb een drukke dag ik moest naar school maar morgen is het weer de laatste dag joepie.
maar kijk ik zal er niet over hebben want dat is niet van belang.
zoals je ziet heb ik weer eens de nageltjes weer een toffe frisse kleur gegeven.


op deze foto ziet je dat ik nagellak van rimmel heb gebruikt.
deze rimmel salon pro 402 urban purple heeft een mooie glans.
maar het droog ook erg rap vindt ik en dat vindt ik een positief eraan.
daarvan heb ik 2 laagjes moeten geven.
maar daar bovenop heb ik nog eens iets bij gedaan.
rarararararara.


de nagellak catrice crushed crystals 04oyster & champagne erbij gedaan.



   
ik vondt dat er nog iets bij moest komen op mijn nagels dan alleen maar van rimmel.
en daarom heb ik met 1laag deze mooie glittertjes bij gedaan.
en heb zeker geen spijt van.
want vondt het erg mooi en paste erbij.
ik vindt dat je iets van fantasie moet bij doen.




en want vinden jullie ervan?
is het een mooie resultaat of kon het nog iets bij?

voor mij was het juist van past mag ook niet te druk zijn op de nagels anders zou het ook niet mooi zijn.


dus lady's wij hebben toch veel inspiratie hé.
en het is tof voor is iets anders tedoen dan gewoon te lakken.

ik wens jullie nog een goeie nachtrust toegewenst xoxoxoxo














Geen opmerkingen: