woensdag 28 mei 2014

Garnier pure active 3in1

 Dag girls hoe gaat het met jullie?
Met mij super goed.
Morgen zal het voor mij en mijn vriend een toffe dag worden want wij gaan naar de thuisdag.
Van thuis dat is een tv serie op één dat ik volg elke dag.
En zal in kortrijk gebeuren zoals je heet ziet op de foto. Joepie!!!!!
Maar zal de volgende keer met jullie delen wat die dag alles is geweest.
Maar zal niet meer over dat praten dat komt de volgende keer. Nu zal ik over garnier pure active 3in1 uitleg geven.




De pure active 3in1 garnier is een handige tube.
Je kan 3 dingen ermee doen op u gezicht.
reiniging, scrub, masker.
Drievoudige minerale werking en salicyzuur.


Waarin is dit product anders?
De 3in1 reiniging heeft drie effecten in één.
1 reiniging: verrijkt met zink met seboregulerende eigenschappen en extract van smithsoniet.
Hij reinigt intens en verwijdert onzuiverheden.
2 scrub: bevat puimsteen om dode huidcellen te verwijderen en de porien te ontstoppen.
3 masker: verrijkt met witte klei en hij vermindert het glimmen van de huid.

Hoe gebruiken?
1 reiniging: breng dagelijks aan op een vochtig gezicht en masseer het lichtjes in.
En dan goed afspoelen.
2 scrub: masseer in met ronddraaiende bewegingen met de nadruk op het voorhoofd, neus en kin.
En dan terug goed afspoelen!
3 masker: breng 2 tot 3 keer per week aan op een droog gezicht.
Laat 3min intrekken en dan weer goed afspoelen.

(Vermijd wel de oogcontouren.
En bij contact met de ogen onmiddelijk spoelen met water!!!!!)


Een geconstateerde effectiviteit:
  (reiniging : verwijderd overtollig talg bij 89%)
  (scrub : zuivert de porien bij 88%)
  (masker : egaliseert de teint bij 91%)

Ik ben erg blij met deze garnier pure active 3in1 tube.
Deze gebruik ik erg graag zelf mijn vriend heeft het al eens uit getest met de masker en vondt het een aangenaam gevoel achteraf.
Ik zal het altijd gebruiken want ik kan er niet meer zonder.
De scrub gebruik ik altijd voor ik onder de douche gaat want anders zou ik het vergeten.
Want ik ken me zelf al goed gedoen.

Maar kijk ik zal nu jullie laten een goeie nachtrust toegewenst van jullie blogschijfster en maak morgen maar een mooie toffe dag ervan daag xoxoxoxo                                            Maar zeker dingen erop zetten van
                                                                                                                   mijn dagje thuisdag.
       

Geen opmerkingen: