woensdag 11 juni 2014

pizzahut

 dag girls zoals je ziet is het geen make up maar eten. Ik zelf vond dat het is mag anders zijn.
ik heb met mijn gezin naar pizzahut geweest.





 Wij hebben een menu van 11.95euro genomen en voor de oudste kids menu van 5.25euro.
de jongste at mee met ons we deelde ons eten met de kleinste wegens ze nog menu hebben voor de hele kleinste.
want ze is nog geen 2jaar.
Maar wij delen graag met ons eten.
De oudste had een pizza magarita en als dessert een rocket.
Maar de dessert heeft ze mogen delen met de kleinste ze wilde ook eens van eten en kan zeggen ze weet heel goed hoe het moet.

Ik en mijn vriend hebben eerst een slaatje gegeten.
En daar kon je kiezen wat je nam voor te eten.
Mijn vriend vond het zo lekker dat hij nog eens wilde terug gaan.
Maar ik zei van neen schat je zal anders u pizza en het dessert niet meer kunnen opeten.
Ik heb me daar vergist mijn vriend kan veel eten als hij grote honger heeft.
Vindt het niet erg hoor want dan ziet ik dat hij het graag lust.

Deze pizza is van mij een kleintje bbq.
De foto hier onder is van mijn vriend sweet chicken curry genomen.
En deze is toch lichtjes pikant.
Ondertussen kon je veel keer terug keren voor frisdrank.
En dat hadden wij ook gedaan want we hadden veel dorst.
Ik neem normaal 1a2glasjes frisdrank maar deze keer waren het meer.




Ondertussen dat we aan het praten waren.
Over beetje van alles en paar keer moeten zeggen tegen de kindjes dat ze kalm moesten zijn.
Kregen we ons potje met lepel.
Maar wij konden zelf bedienen van ons roomijs.
Aan de linkerkant is van mij.
vannille créme met aarbeisaus en chocoladebolletjes.
En aan de rechterkant is van mijn vriend vanille créme met chocoladesaus en speculoos.
Ik kon mijn créme niet meer opeten want ik had genoeg en gaf het aan mijn vriend en mijn kleinste dochtertje.
Maar als we klaar waren konden we op ons gemak na huis gaan en ons broek opendoen dat het zo spande van al dat eten.
Maar was wel tof ik zal zeker met mijn gezin nog eens gaan want het was een toffe avond.
                 

                                         meiden ik wens jullie nog een zonnige dag en veel studeergenot xoxoxoxo





















Geen opmerkingen: