donderdag 17 juli 2014

Crazy daizy




 Dag meiden is het vandaag donderdag.
De dagen gaan zo rap dat je het bijna niet besef.
Maar met zo zonnige dag kan je zoveel genieten van het weertje.
Dat je kan buiten liggen en een kleurtje kan krijgen.
Ze zeggen dat in belgie tot zaterdag zou mooi weer zijn.
Hopelijk zal het langer mooi weer zijn want dan gaat mij vriend in verlof voor 3weken.
Vindt dat mijn vriend dat verdien een mooie zonnige verlof.
Maar daar zal ik niet over praten.
Ik heb deze 2 dingen besteld bij de myléne.
Deze Queenie shower gel zijn voor mijn 2 meisjes.
Want ze houden er zo van dat ze altijd willen gewassen worden van deze product.
Als ze deze gebruiken denken ze dat ze prinsessen zijn omdat het heerlijk ruikt.
Zelf mijn badkamer ruikt ernaar als ze dat gebruiken en ik zelf zou dan heletijd in me badkamer blijven staan.





Dat is mijn product de Crazy daizy.
Deze is 150ml een grote pot.
Het ruikt heerlijk en ik gebruik het ondertussen elke dag.
S'morgens en s'avonds.
En ik ruik dan heel de dag naar deze heerlijk product.
Echt zomerse frisse gevoel heb ik dan.
Ik zelf doe het niet op mijn gezicht want ik gebruik mijn dagcréme en denk dat het niet zo goed is voor op u gezicht te doen.
Dus probeer ik het ook niet.








Het ruikt naar red fruit& vanilla echt een body yoghurt.
De eerste keer dat ik het open deedt was ik te wild dat het bijna al uitlag.
Wegens dat het erg slapjes is van créme.
Sommige créme producten zijn hard dat alles in u nagels kruipt en een onaangename gevoel krijg.
Maar van deze niet je kan het gemakkelijk gebruiken.





Waanzinnige boby créme met unieke structuur die eenvoudig uitsmeert en optimaal geabsorbeerd wordt.
Een extract uit olijfolie herstelt de soepelheid en elasticiteit van de huid.
Verrijkt met een parfumcocktail van rode vruchten, vanille en musk.
Frisse witte créme is het.
Deze kan je bestellen als er iemand een myléne party houdt of als je zelf 1 gedaan heb en ingelogd bent bij de myléne dan je deze gemakkelijk bestellen.
Ik zal deze helemaal uit gebruiken en tegen dat de zomer gedaan is kan het goed zijn dat het op zal zijn.
Want mijn vriend mag dat ook gebruiken.
Wij delen veel producten die voor alletwee zijn en hij hou ook van zo producten.
Daar ben ik niet voor kwaad want ik weet dat mijn vriend ook zijn huid goed verzorgd zoals ik.
Want nu dat je jong bent moet je goed zorgen voor je innerlijk en je uiterlijk.
Je huid moet elke dag vuile en nog andere dingen verdragen en dat moet dus ook verzorgt zijn.

Ik wens jullie een mooie zonnige dag.

Dag lieve meiden xoxoxo

Geen opmerkingen: