donderdag 14 augustus 2014

eerste winactie goodiebag



Dag meiden vandaag is het donderdag weer.
De dagen gaan zo rap.
Morgen zijn de meeste thuis omdat het een feestdag is.
Verlengt weekend en hopelijk mag het ook zo mooi weertje zijn zoals vandaag.















Joepie mijn eerste goodie bag winactie.
Ik ben zo blij dat ik dat is kan doen.
Mijn goodiebag is nog niet zo extreem groot maar het is het begin.

En ik doe dat omdat ik stilaan meer volgens krijg op mijn bloglovin istagram en twitter en natuurlijk op facbook ook pagina dat ik heb gemaakt.

En ook super bedankt dat jullie mij willen volgen.
Dat pak mij zo.
Jullie zijn mijn grootste lieverdjes.

Wat zit er in in de goodiebag van ik?
Een kleine spaarpotje van een beertje.


Dan 2 nagellakken die in juni heb gekocht in de batjes in roeselare.
De eerste nagellak aan de linkere kant is de neon glitter.
En aan de andere kant de glow in the dark.

Deze is van Max & more 12 kleuren oogschaduw palet.
Dit palet met kleurrijke oogschaduws wordt geleverd in een opvallende reeks van kleuren en afwerkingen die een aanvulling zijn op je dag en avond look.
Deze wilde ik zeker bij doen want dat geef iets vindt ik.


Dat is de peel off masker. Anti stress
Voor de normale tot vette huid en t-zone om diep in de porien te reiningen.
Zachte peeling van de porien en diepe reining met komkommer en je kan het gemakkelijk verwijderen.
Je als je deze goodie bag zou winnen en je vindt het een goeie maskertje kan je het kopen in de action.
Zelf voor meiden die niet kunnen wachten kunnen ze gaan halen.


Dat is de Max & More oogschaduw duo.
En zijn 2 kleuren grijs en wit plus een slijpertje erbij.
Deze gemakkelijk te gebruiken multi functioneel potlood.
Daarnaast kan je het ook gebruiken als een contour potlood of als basis voor een poeder oogschaduw.




En als laatste het oogmasker.
Als je een goeie nachtrust wil kan je deze gemakkelijk gebruiken.
De kleuren zijn zwart met licht groen.











Maar wat moet je doen voor deze te kunnen winnen.
Mij volgen op aylavandevelde.blogspot.com
twitter: beauty and lifestyl
facbook levenstijl en beauty tips
en istgram: beauty_and_lifestyl.

En de winactie loopt van nu 14/08/2014 tot 04/09/2014.
Wat moet je doen voor mee tedoen mij volgen en je zeggen dat je meedoet door u email erop te zetten hier en u gegevens zoals je naam enal( maar geen adres dat zal ik wel vragen als je gewonnen heb).
En dat gewoon hier onder op te zetten. En zoveel mogelijk deze te delen.
En iedereen krijg een kans van mij dus laten jullie maar gaan.
xoxoxoxo

Geen opmerkingen: