maandag 11 augustus 2014

Limited edition



Dag beauty's
Vandaag is het een rare dag eerst mooi weer dan volle lading regen.
En dan is het weer mooi weer is heletijd op en neer.
Zelf men vriend is weer gaan werken en dat doet mij iets hoor tis dat hij weg is van mij.
Maar weet dat hij vanavond weer bij mij is.
En zal hem ook laten verassen met een lekkere etentje.
Maar daar zal ik niet over hebben nu.
Gisteren heb ik al over 2 dingen gepraat van de limited edition Metallure.
De metallic marbled eyeshaduw en luminizing bronzer.
Nu gaat het over lip colour lipstick en ultimate nail lacquer.






De eerste die ik over zal praten is deze mooie elegante lipstick van catrice.
Het zit in een mooie geklede verpakking.
Goud gekleurde pakje met witte speciale strepen die het een mooie hoesje maakt.
En deze kost 3.99 euro.
Heb ook keuze uit 3 lipsticks.

Elegante finish.
De metallure look is pas compleet met een klassieke uitstraling van de lippen.
De hoog gepigmenteerde langhoudende lipstick is extreem romig en voelt zijdezacht aan.
De finsh is bijzonder elegant dankzij het semi- matte effect.




C01 metalight
C02 alluring pink
C03 alluring red

En deze dat ik heb is C02 alluring pink
Ik zelf heb een grote stap moeten nemen voor deze kleur te nemen.
Want normaal neem ik meer lichte kleuren of dat je bijna niet ziet.
Maar heb geen spijt ervan want het geef wel iets aan me lippen.






En hier ziet je nog eens goed hoe het mooi aanbreng.
Je lippen stralen van deze mooie kleurtje.
En is ook niet vettig.











Ultimate nail lacquer
Deze kost 2.99 euro.

De gehele metallure kleuren collectie is weerspiegeld in deze 5 modieuze nagellakken.
Donker zilver, modern goud, warm roségoud, klassieke rood en als laatste fris roze.


Het extra brede reserviorkwastje geeft precies de benodigde hoeveelheid nagellak af.
Voor een streeploos en professioneel resultaat.
Voor nagel die glanzend als vloeiebaar metaal.

Ik zelf ben erg blij mee want het is een mooi kleurtje C05 metalfusion.
De nagellakken geven zeker niet strepen af en je kan ze gemakkelijk lakken.
Je moet maar 1 keer lakken ermee en droog rap op.
En dat is zeker een pluspuntje ervan.
Hier onder kan je zien hoe ze gelakt zijn me nagels en kan zeggen het past bij me bruine handen.
Maar je kan kiezen uit 5 verschillende.
C01 alluring red
C02 alluring pink
C03 metalight
C04 metallicious
C05 metalfusion en deze heb ik.

Dus een grote aanrader voor ze te kopen.
De limited edition van catrice heeft het weer goed gedaan.
Maar zal nog beetje verder werken aan mijn blog voor de komende dagen enal.
Beauty's vooraleer ik het zou vergeten donderdag komt er een winactie van mij voor de eerste keer dus volg me vlug op mijn blog twitter en istagram
Dadadada xoxoxo

Geen opmerkingen: