maandag 8 september 2014

A&M producten 100 biologisch




Dag beauty's
Vandaag heb ik iets erg speciaal.
Deze producten mocht ik hebben van A&M.
Voor uit te testen en meetedelen aan jullie.
Ik zelf ben erg blij ermee.
Ik zal morgen nog meer over de producten praten want vandaag vertel ik over 2 dingen.
Over de argan olie en Rozenwater.
En morgen komen de andere 3.

Dat zijn de 2 sites dat je kan opzoeken voor producten tekopen.



Deze producten dat je ziet zijn 100% biologisch.
Je kan ze bestellen via deze site dat ik juist heb opgeschreven maar je kan ze ook vinden op facbook
De producten zijn van nederland maar in belgie kan je ze ook bestellen via hun.
Het zijn erg aangename producten voor te gebruiken vindt ik.
Ik heb erg geen spijt van.
Zelf heb ik ze een tijdje uitgetest vooraleer ik het op mijn blog zette.


Dat product dat ik nu voorstel is de rozenwater.

Deze 100% pure rozenwater verwijdert de onzuiverheden en alle sporen van make up.
En heeft ken merken om het huid te kalmeren zuiveren.
Maar hydrateren & te verstevigen.

Deze kan ook gebruikt worden voor donkere kringen.
En zelf ook de wallen rondom de ogen verwijderen.
Het verzacht & kalmeert huidirritaties als een tonic.


Geschikt voor alle huidtypes.



Hoe moet je het gebruiken:
                                          Gebruik een katoen doek en
                                          druppel daarin de rozenwater en                                               was daarmee uw gezicht schoon.
                                         
                                          Gebruik s'morgens en s'avonds na                                             een grondig gereinigd gezicht en                                               hals alvorens dagcréme of nacht                                               toe te dienen.

Het is zeker gemakkelijk voor te gebruiken vanwege dat het met een spuitje is.
En dan zal je langer kunnen gebruiken.
Zelf als je het laat vallen zal het niet kapot zijn want het is van plastiek en kan gelukkig niet breken.
Daar zit er 100ml in deze toffe flesje.




De tweede is Argan olie.

Deze product heeft een hoge percentage.
Werkzame stoffen voeden, hydrateren en herstellen uw huid en gaan verouderingen rimpelvorming tegen.

Een goede product voor het verhelpen van:
huidbeschadiging
droge en rijpere huid
zonnebrand
jeuk oa kalmeerd muggenbeten
schilferende huid
haaruitval
 acne
waterpokken

Ik zelf heb het al gebruikt voor droge huid en voor muggenbeten.
En is erg aangenaam voor het tegebruiken.

Zelf kan je ook op u haar doen.
Zoals behandelen van droog en pluizig haar.
Maar ook voor beschadigd haar te herstellen.
En dof haar een mooie glans tegeven.


Maar deze is ook met een spuitje en is ook van plastiek het flesje.
Je kan het gemakkelijk gebruiken als je onder de douche ermee ga voor u haar te doen.
Daar zit er 60ml erin.

Morgen zal de 3 andere komen de zwarte zeep, rozenolie, ghassoul poeder.
En kan jullie aanraden deze zijn ook super toffe producten.

Als je al wil bestellen kan je gerust al naar hun site gaan of facbook.
Maar ook op istagram kan je gaan.
Ze zullen ook zeker helpen als je iets wil hebben en je vindt het niet direct vindt.

Ik zal nu jullie laten genieten van het zonnige weertje en tot morgen beauty's xoxoxo


Geen opmerkingen: