woensdag 24 september 2014

real techniques sponse





Dag meiden vandaag was een raar weertje.
Zon dan regen en was heletijd op en neer.
Echt irritant dat het heel de tijd op en neer ging en dat is echt niet toch.
Maar ik heb me kunnen bezig houden met mijn kids en met het klaar zetten voor mijn blog.

Vandaag vertel ik over iets speciaal.
Vind ik toch!
Iets dat ik al een tijdje wilde hebben en al veel goed van heb gehoord.




Vandaag zal over Real techniques gaan.
De miracle teint spons.
Deze kan je voor 4.95 euro bestellen bij www.alicejo.com.
Daarvan heb je keuze uit grote en kleine, dik en dun en verschillende vormen of kleuren hebben.

In het begin dacht ik ja dat zal wel veel kosten maar neen dat was niet zo.
De verpakking is wel hard en het mooie sponsje zal goed vast.
Maar dan als ik het open deedt was het tof voor eens in me handen te hebben.
Je kan het gewoon toenijpen als een gewone spons dat je gebruik voor de afwas of iets anders hihi.
En is wel groot je zal het niet vlug uit u handen laten vallen.

De miracle teint spons zal u de pixel perfect, foutloos basis u altijd al gedroomd van te geven.
De spons is volkomen uniek met 3 verschillende oppervlakken die u 3 manieren om de vloeibare foundation aan te brengen.
Optimaliseer uw schoonheid routine met deze 3in1 multi-functionele spons.



1 afgeronde kanten blend grote delen van het gezicht met een herhaalde "deppen" of "meanderen" beweging.
2 precision tip dekt puisten en imperfecties.
3vlakke rand voor de contouren rond de ogen en neus.

Het veelzijdige ontwerp gelijkmatig combineert make-up voor een gladde, verbeterde afwerking.
Gebruiken met u favoriete foundation te helpen verminderen de zichtbaarheid van de porien.

Ik zelf ben er verliefd op.
Wil geen andere meer gebruiken en de eerste keer dat ik dat gebruikte was het met grote spanning.
Omdat ik dacht ja dat zal niet lukken bij mij maar ik had het mis.
Het ging super goed en zal blijven gebruiken nu.
Maar zal wel nog één aanschaffen maar dan van catrice.
Want deze zijn nog niet bij ons en dat vindt ik wel spijtig.
Hopelijk zullen we niet lang meer moeten wachten.

Maar ik zal jullie nu laten genieten van een aangename avond en een goeie nachtrust.
Alvast een dikke kus van mij en slaapzacht beauty's xoxoxo

Geen opmerkingen: