dinsdag 23 september 2014

So Me bb cream




Dag meiden.
Vandaag zijn we weeral dinsdag wat gaat dat zo snel de dagen.
Want maand september is bijna voorbij en zijn we ook al in de herfst belandt.
Maar ze zeggen dat het int weekend weer iets warmer zou zijn hopelijk hé.
Vandaag vertel ik over so me bb cream.





 Zoals je ziet zal ik uitleg geven over deze product.

De bb cream is 5 in 1.
Een getinte hydraterende créme met uv beschermingsfactor 15.
Je kan het kopen in de action voor maar 1.99 euro.
Echt geen duur product.

So Me zegt.
Maak de huid glad en egaal voor een perfecte teint.
So Me bb créme is een lichte niet vette formule voor een ogenblikkelijke stralende huid.
Een vleugje make up egaliseert oneffenheden en imperfecties.
Terwijl ingredienten en zonnefactor 15 voor een zachte en beschermende huid zorgen.
Voor een kant en klare perfecte teint.



Gebruikadvies:
Aanbrengen op een gereinigde huid en egaal over het gezicht aansmeren.
Met u vingers of een make up sponje.

En vermijd u ogen zeker !!!!
Maar als het zo is direct uitspoelen je ogen.

De tube is niet zo groot maar je kan het een tijdje mee weg.
Je moet zelf niet zo hard duwen op de tube want komt gemakkelijk eruit het product.
De verpakking is wel schattig vindt ik.
Want het is wit en paars en mijn vriend is er niet zo gek op deze kleuren wegens een rivale kleur van voetbal is.
( anderlecht) hahaha.



Dat zijn ingredienten die er in zitten in deze product.
Want vindt dat wel belangerijk dat je weet wat er in zit.
Want sommige mensen kunnen niet tegen alles.








Op deze foto heb ik de bb créme op mijn onderkant van me arm gedaan.
Kan weel zeggen het ruikt heerlijk en is erg aangenaam voor in te smeren.
Want het voelt zoals dagcréme vindt ik.
En trekt geen strepen en dat is een zeker een pluspuntje.

Daar zit er 50 ml in zo tube.


En hier ziet je dan hoe het eruit ziet als het mooi open gesmeerd is.
Als je de bb créme wil op doen denk je eerst zit glitters in maar 1 maal je het mooi open gestreken heb.
Ziet je het niet meer.
Want vindt dat je niet moet glinsteren op u werk.
Want ze zouden denken dat je uitga achter u werk.
Hihihi.

Maar ik ben zeker blij mee.

Ik zal jullie nu laten daag lieve beauty.
Xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: