zondag 26 oktober 2014

big bright eyes



Dag meiden vandaag is het zondag rustdag.
Vanavond moesten we de klok veranderen drie uur werd twee uur.
Dus we mochten één uur langer slapen maar was rond negen uur weer wakker.
Vandaag is mijn oudste en mijn vriend naar voetbal ga kijken.
En ik thuis ondertussen me waste buiten hangen opruimen en haartjes gewassen.
En nu mijn blog schrijven joepie de poepie.
Want mijn lieve volgens kunnen weer lezen van mijn blog


Vandaag vertel ik over deze mooie potloodje.
Deze is de Big bright eyes van Essence.
De highlight it nude.
En de prijs ervan is 1.99euro.

Big bright eyes.
De naam zeg het al !!
Deze highlighter in de vorm van een jumbo potlood.
Bevat een zachte textuur die de ogen direct een frisse look geven.
Aan te brengen op de binnen ooghoeken of vlak onder de wenkbrauwen voor een open blik.

Ik gebruik het voor een mooi lijntje te trekken op mijn waterlijn.
Want ik ben er blij mee dat ik dat heb.
Vroeger was het altijd zwart aan me ogen.
En was het beetje beu voor altijd een donkere kantje tehebben aan me ogen.
Deze gebruik in ook in de week voor een frisse look te hebben.
En moet ook zeggen het ga niet direct weg van de ogen.
Maar je mag niet te dik leggen want ik heb dat meegemaakt.
En kon zeggen kheb direct zwart op gedaan en had mooi grijs op mijn ogen.
Voor de verandering.
Als je deze gebruik kan ik één ding zeggen het is erg romig en glij zo over u ogen.
De verpakking is type's voor de meisjes hé.
Roze kleurig met donker roze bedrukking.
En heeft een doorzichtig dopje dat het puntje niet zou afbreken of beschadigd zijn.
Ik zal deze blijven kopen ben erg van content.

Meiden ik zal jullie laten genieten van een rustige namiddag nog doei.
xoxoxo

Geen opmerkingen: