vrijdag 17 oktober 2014

doe de nail art test!!



 Dag meiden.
Het is al een tijdje geleden dat ik nog op mijn blog ben geweest.
Ik heb wel mijn medebloggers gevolgd maar heb zelf niets erop gezet.
Want ik was niet zo goed en wilde rusten.
Maar door de zon heb ik meer energie gekregen.

Zelf heb ik veel inspiratie op gedaan maar ook veel gefantaseerd wat ik al kan doen op mijn blog.
En vandaag is het de eerste keer dat ik een leuke test heb gevonden.
En dat wilde ik met jullie delen want ga ook over beauty.

De test gaat over wat voor een nail art artiest ben jij?



1 hoe vaak lak jij jouw nagels?
A bijna nooit
B een keer in de maand
C twee keer in de maand
D iedere week
E meerdere keren per week

2 welke kleuren gebruik je meestal?
A opvallende, felle kleurtjes
B kleurloze nagellak
C glitters
D een effen basiskleur
E meisjesachtige kleuren, bijvoorbeeld felroze of babyblauw

3 hoe lang zijn jouw nagels?
A kort
B meduim
C lang

4 weet je veel af van nail art?
A ik ken het, en probeer het zelf ook uit
B weinig tot niets
C ik heb er wel eens over gehoord, maar ik kan het (nog) niet
D ik weet er veel van af en kan het ook redelijk goed

5 wat vindt je van nail art?
A leuk
B mooi maar ik kan het niet
C ik moet er niets van weten
D super

6 moet jouw nagellak bij je outfit passen?
A ja
B neen

7 hou je van drukke patronen op je nagels
A ja
B neen

8 mogen er figuurtjes op jouw nagels staan?
A ja
B neen
C maak niet uit

9 wat heb je het liefst op je nagels?
A een effen kleur
B bolletjes
C streepjes strikjes kruisjes
D bloemetjes
E dierenprints

10 deze eigenschap omschrijf mij het best?
A vrolijk
B bescheiden
C elegant
D opgewekt
E sierlijk

PUNTENSTELLING                              
1. a1 b2 c3 d4 e5
2. a3 b1 c4 d5 e5
3. a1 b2 c3
4. a3 b1 c2 d4
5. a3 b2 c1 d4
6. a2 b1
7. a2 b1
8. a3 b1 c2
9. a1 b3 c5 d2 e4
10. a2 b1 c5 d3 e4
                                                             
                                                          SCORE
10-20
keep it simple
jij lakt niet erg vaak je nagels. als het toch doet hou jij het redelijk basic:
1 kleurtje of zelfs een kleurloos laagje over je kortgeknipte nagels.
wat dacht je ervan om french tips eens uit te proberen? simpel en snel klaar en toch elegant!

21-25
flower power
jij bent gek op drukke designs en bloemetjesprints. je bent dan ook een vrolijk iemand die nog beter gezind wordt van fleurige bloemetjes op haar nagels.
er zijn oneindig veel bloemenprints mogelijk experimenteer er maar op los!

26-30
bolletjes fan!
jij gaat voor beetje extra op jouw nagels: gekleurde bolletjes, stijlvol gelakt bovenop een effen kleurtje.
vrolijk, tijdloos en origineel.
je kan varieren in grootte kleur en het aantal bolletjes.

31-40
dierenvrien
Je draag niet alleen graag t-shirts met een luipaardprint ook op jouw nagels mogen zebra's slangen of tijgers gelakt worden.
je kan ze in verschillende kleuren tekenen zodat ze perfect bij je outfit passen.

41 of meer
drukke schattige prints
hoe drukker hoe liever, dat is jouw nagelmotto.
zolang het maar schattig is.
stikjes, lipjes, snorretjes, als het maar origineel en een beetje grappig is.
jij hebt veel geduld als het om nagels lakken gaat en zal veel tijd spenderen aan een elegant nageldesign!

Dus meiden jullie kunnen is genieten ervan.
Want ik zelf vindt het een leuke test voor te doen.
ik heb een score van 27 bolletjes fan ben ik.
Hihi wel tof voor te lezen ik zelf heb het nog niet geprobeerd maar zal dan toch is proberen te doen.

Ik zelf wens jullie veel plezier met deze test.
En nog een prettige namiddag xoxoxoxo


Geen opmerkingen: