donderdag 23 oktober 2014

got 2b smooth'n chic


Dag meiden hoe gaat het met jullie?
Met mij super goed want er heeft iemand gekomen voor onze verwarming tevermaken.
Naar zo lang te wachten.
Zelf verlang ik zo naar morgen avond.
Want het is halloween party op mijn oudste dochter haar school.
En ik (mama) zal haar weer mogen sminken in een griezel zoals vorig jaar.
En dat vondt ze tof want het was super goed geslaagt.
Zelf is het de laatste dag morgen voor haar want dan is het 1 week herfstvakantie.
Ik heb al veel dingen geplant voor te doen met mijn gezin.
En ik zal proberen voor elke dag is op mijn blog te zetten.
Maar zal nog zeker iets komen van het halloween party.
Maar vandaag vertel ik over deze diamantje waar ik zo zot van ben.
Dat is het diamantje de got 2b smooth'n chic van Schwarzkopf.
Anti frizz lotion en daar zit er 200 ml in.
Ik heb gezien van me medebloggers dat dat ook hebben en daar hang er een mooi hangertje aan.
Wel raar dat het niet bij ons is.
Maar ik maak daar geen drama voor (hihi).

Met deze anti frizz lotion creeer je glad en zacht haar.
Verzwaart niet en beschermt tegen hitte van fohn en off stijltang.
En bevat een uv filter.
Ik heb het gevonden in de big bazar en daarvan weet ik de prijs niet van meer.
maar je kan het normaal nog in de andere winkels vinden.

Het flesje heeft een vrouwelijk toets en zelf schattig.
De vorm van het flesje is echt funky gemaakt.

Het pompje heeft een mooi glans roze kleurtje.
En het flesje schijnt roze geel ga gewoon beetje door mekaar.
Met zwarte bedrukking en koninklijk tekening vindt ik.
Je mag zelf het flesje laten vallen zal niets aan zijn want het is van stevige plastiek gemaakt.
Zelf neem het niet veel plaats in want ik steek me producten in mijn mandje dat in de badkamer sta.

De geur is fruitig echt mijn ding.
En het pompje kan je gemakkelijk gebruiken.
Want bij sommige zijn het tuben en zijn de handen vettig van de product.
En dan kan het zijn dat het een smeerboeltje wordt zoals bij mij het geval is.

Maar in deze fles zit er 200ml in en kan je wel een tijdje mee weg.
Want je moet maar 1a2 keer op het pompje duwen voor op u haar te doen.
Want te veel is niet goed zo zou je u haar vettig maken en dat zou een zonde zijn.

De toepassing;
Verdeel de lotion gelijkmatig op ( handdoek) of handen.
Droog haar en breng je haar in model.
En je haar ruikt heel de dag ernaar echt de max.

Maar meiden ik zal jullie nog een goeie nachtrust toewensen en tot morgen.
xoxoxo


Geen opmerkingen: