zaterdag 25 oktober 2014

Nivea verzachtende reinigingsmousse



Dag meiden sorry dat ik gisteren niets op mijn blog heb gezet.
Want ik was bezig met andere dingen.
Die in orde moest gebracht worden.
En gisteren avond had ik ook geen goesting meer voor te werken aan mijn blog.
Kheb gewoon in de zetel gekropen en tv gekeken met mijn vriend.
We hebben wel veel gelachen en zeker ik men wangen begonnen pijn te doen van het lachen.
Ik heb niet naar het halloween party geweest wegens dat mijn oudste niet flink was.
En mijn standpunt is niet flink mag niet weg of krijg je niets.
Want ik ben streng opgevoedt geweest van mijn ouders en zeker weten.
En papa was de strengste.



 Vandaag vertel ik over deze mooie flesje van Nivea.
De prijs ervan is 3.30euro voor 150ml.
En vind het goed meevallen voor deze Nivea fles.
Ik heb de verzachtende reinigingsmousse echt een aangename product.

Deze is voor droge of gevoelige huid.
En ik zal het nu goed kunnen gebruiken want als het koud begin tekomen ga mijn gezicht uitdrogen.
En dan begin het op sommige plaatsen te branden op mijn gezicht.
En is geen pretje.
En je kan dat goed zien dan op mijn gezicht als ik niet voor kijk.
Deze mousse is verrijkt met amandelolie & hydra IQ.
Reinigt mild en hydrateert.

 Reinigt ook grondig.
Geeft een unieke reinigingssensatie dankzij de zachte mousse formule.
En natuurlijk een prettige geur.


Gebruiksadvies:
Breng de mousse aan op een vochtig gezicht.
Maar ook de hals en decolleté.
Door met kleine cirkels in te masseren.
Dan grondig afspoelen met lauw water.
Als je dat gedaan heb voel je gezicht fris aan.


Maar achter dat gebruik ik direct mijn dagcréme of nachtcréme.
Want mijn gezicht kom heel droog en trek gewoon.
Maar wel goed voor te gebruiken.
Ik heb zeker geen klagen ervan.
Zelf mijn vriend gebruik het soms.


De kwaliteit van het flesje is super stevig.
Zelf handig met het pompje.
Het flesje is doorschijnend en ik dacht ja dat is vloeibaar.
Zal een smeerboeltje worden maar neen!!
Als je erop duw komt er een mooi schuimend uit.
En als je het open smeer ziet het zo eruit.
(zie je op de linkse foto hier).

De resultaat:
Een gezond uitziende huid.
Huidvriendelijk dermatogisch goed gekeurd.

Ik wens jullie nog een toffe zaterdag middag.
En ik zal me bezig houden wat de kindjes willen voor hun sinterklaas.
Dat ik (mama) en de mijn vriend(papa) weten wat ze juist willen hebben.
Daag lieve beauty's xoxoxo

Geen opmerkingen: