dinsdag 21 oktober 2014

smooch bronzer



Dag meiden vandaag is het slecht weer maarja wat doe je eraan niet veel hé.
Ik heb me kunnen bezig houden.
En de tijd ging rap dat ik nu op mijn gemak kan bezig houden met mijn blog.
Zoals je ziet heb ik weer iets voor te vertellen.


 Dat is de smooch bronzer van uit de big bazar.
De prijs ervan is 2.99euro.
Smooch bronzer heeft een toffe naam.
Ik zelf vind dat het lijkt op smoothie ( drank ).
Vinden jullie dat ook??

De mensen die niet weten wat Big Bazar al heeft in de winkel.
Daar kan je onder ander make-up, huishoudartikelen, decoratie enzovoort.


 De verpakking van deze bronzer is wel mooi.
De doos ervan is blinkend bruin met zwarte bedrukking met mooie kantjes erop getekend.
Maar deze doosje is mooi en is matt en zwart.
Met goede bedrukking.
Als je wil open doen moet je op een knopje duwen voor open tedoen.
Maar wat ik wel spijtig vindt?
Is dat je hard moet opduwen voor open te krijgen.

Maar als ik het eindelijk open kreeg vondt ik dat het goedkoop aanvoelde.
Want het spiegeltje zit los en ben niet de enige die dat meemaakt.
Maar zit nog beetje vast.

Het spiegeltje is wel groot en dat is wel intersant.

De poeder heeft een mooie logo en heeft glitters.
Als je het opdoet ziet je wel niet zoveel ervan maar wel naar 2 keer.

Het kwastje dat u ziet van wel perfect ertussen voor te gebruiken.
En is grappig dat het erbij zit kan er mooi bij zitten.
De haartjes van het kwastje is zacht maar niet zo handig voor te gebruiken.
En dat vindt ik wel spijtig.

Je kan het wel gemakkelijk meenemen als je wegmoet.
Maar ik zal deze wel gebruiken.

Meiden ik zal jullie nu laten zal ondertussen de volgende ook al klaar zetten voor morgen.
Daag beauty's van mij xoxoxo

Geen opmerkingen: