maandag 24 november 2014

limited edition Yves rocher

dag meiden vandaag zijn we weer met een nieuwe week begonnen.
Maar ook de laatste week van maand november.
En hopelijk blijf het mooi weer zijn want vandaag is het niet zo koud en zon komt er toch door.

Ik zal vandaag op mijn blog deze mooie limited edition van Yes rocher laten tonen.
Je kan deze maar 1 malig kopen dus als je het wil hebben zal je rap moeten bestellen of gaan halen in de dichts bijzijnde filial gaan.


Dit is de limited edition dus van Yves rocher.
Glitterpoeder met zwarte vruchten.
Dat u kan aanbrengen aan het gezicht,hals of over heel het lichaam zoals haar.
De prijs ervan is 9.95euro en kan je overal in de filialen of online bestellen.
je kan het dit jaar nog kopen want is voor de feestdagen.
zelf kan je het geven als geschenk.

Dit zijdezachtige poeder laat de huid stralen en laat haar satijnzacht aanvoelen.

 Laat u verleiden door het heerlijke parfum van zwarte vruchten.

Ik vindt het een mooie doosje met donker paarse kleur.
Spijtig kan het rap kapot gaan als je het zou meenemen in u handtas.
want het is van karton gemaakt en is ook niet zo sterk.
De bedrukking is in het goud.
Maar als je dan opendoet zie je een zachte handige puff bij.
Zelf is het schattig met dat mooi strikje eraan.
Vindt jullie dat ook???
Ik zal eerlijk zijn ik kan er al goed mee werken want ik heb ook al zo iets maar van MeMeMe.
Dat ik een tijdje geleden heb over gepraat.
De glitterpoeder ruikt zelfs heerlijk.

Prijs ervan vindt ik nog goed meevallen.
En ben blij dat ik het ook heb gekocht.
Want in het folder dat ik kreeg had ik wel mijn twijfels van.
Maar paar dagen later de (zaterdag) zijn we na Oostende geweest zag ik op eens hun winkel.
Dus ben ik binnen geweest en zag hem liggen dat ik toch zei ja ik neem hem toch mee.

Op de laatste foto ziet u me hand maar zie dat je het niet zo goed kan zien.
De glitterpoeder maar als je het zelf heb je moet je het is opdoen je zal zien dat je niet veel moet opdoen.
En nu zal je zeker kunnen gebruiken voor de feestdagen die opkomst zijn hé ik zal het zeker doen.
Maar ik wens jullie nu nog een toffe maandag en tot morgen daag.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: