vrijdag 28 november 2014

lipstick


Dag meiden hoe gaat het met jullie?
Ik heb 2dagen geen blog geschreven en daar wil ik mij verontschulden.
Maar nu sta ik weer paraat voor met jullie dingen te delen.
Vandaag is het vrijdag joepie ik ben super blij.
Want mijn vriend is dan weer 2 dagen thuis en kan ik veel praten en lachen met hem.
Messchien zelfs samen een filmpje bekijken ofzo.
We zullen zien.

Deze lipstick wordt vandaag publiceert dat jullie kunnen lezen.
De Essence lipstick.


Deze is dus de cutie mac cute van Essence.
je kan het vinden bij de rekken van kruidvat.
Voor de prijs van 1.99euro.
Maar ik heb korting gekregen 0.40cent dus maar 1.59euro.

Ik ben wel blij met deze lipstick van Essence ruik zelf heerlijk naar vanille.
En geef je lippen toch een beetje glans.
Als je deze wil is het nr 60.


 Deze zijn wel romig en dat heb ik graag want mijn lippen zijn bijna altijd droog van de koude en soms vergeet ik lipstick of lipgloss op te doen.
Maar sochtends in de week denk ik daar niet veel aan.
Want de kindjes gaan voor.

De verpakking is het zelfde zoals de andere lipsticks van Essence.
De kleur kan je direct zien op hun huls en dat is handig.
Zelf is deze niet zo donker als je het op u lippen doe.
Het strijk mooi open op u lippen en geeft stiekem toch beetje glitters op u lippen.
Of kan zijn dat ik niet goed zie (hihihihi).

Je kan ze nog altijd vinden in de kruidvat tis zeker geen le of totale uitverkoop.
Als je niet van donkere of felle kleuren hou en wil beetje nutraal blijven kan je deze nemen.
Want ik ben ook een type die niet rap een andere donkere of felle kleuren neem.


Hier kan je nog is zien op de foto hoe de lipstick aan mijn lippen glanst.
Hopelijk kan ik jullie een leuke weekend toewensen.
En hopelijk met mooi weer hé.
Vanavond lekker genieten met mijn gezin in de pizza hut.
Want dat is al een tijdje geleden.
En nogmaals sorry dat het een korte blog was.
Daaag lieve meiden xoxoxo

Geen opmerkingen: