dinsdag 25 november 2014

studio nails


Dag meiden vandaag is het koud een grote verschil van gisteren.
Nu zijn de daken wit en moet je oppassen als je over de sporen moet lopen van de trein.
Maar ik kan me lekker verwarmen in men huisje.
Zelf zie ik nu dat de zon erdoor komt.

Ik zelf zal vertellen over deze 2 producten van Essence.
Eerst uittesten en dan op mijn blog want anders kan ik niet zeggen wat en hoe het product is.



De eerste dat ik zal over vertellen is de Studio nails(pro white glow).
Kan je kopen voor maar 1.89euro in de kruidvat.

Een blush voor je nagels!!!
Deze roze-transparante nagellak versterkt de natuurlijke kleur van je nagels.
En maakt de nagelrandjes zichtbaar lichter!
Voor een prachtige,verzorgde,glossy look.

De verpakking van deze pro white glow is breekbaar.
Dus laat het zeker niet vallen.
Het leukste eraan is het product is roze maar als je het erop doet op u nagels ziet je wel niets.
De deksel is in het wit.
En daarin zit er 8ml in.
zelf ruikt het naar de nagelremover.


Deze geeft de nagels een mooie glans terug.
Je kan deze gebruiken als je eens geen nagellak wil opdoen.
Maar wel een glans wil geven eraan.
Wel pluspunt deze droog rap en je kan je nagellak er boven opdoen.
Want ik heb het is uit getest en ja het ga.
Maar als je gele nagels heb zal het niet zo veel helpen.

Op deze foto ziet je de bovenste foto van nagel zonder de pro white golw.
En op de onderste foto wel met de pro white glow.
En zo zie je dat het een mooie touch geeft.

Deze is de studio nails xx nail thickener.
1.89euro ervoor.
En zit ook 8ml erin.

Een gel-look zonder een nagelstudio te bezoeken??
De xxl thickener maakt het mogelijk.
De snel drogende base coat verhardt nagels met de speciale acryl formule.
Het resultaat:
                     Direct zichtbaar sterkere nagels met een geweldige fisishing touch.
Het optimaliseert ook de houdbaarheid en glans van gekleurde nagellak.





Wel vindt ik dat je de nail tickener eerst moet aanbrengen en dan u nagellak.
Of je kan klein beetje aanbrengen op u nagellak.
Maar toch is het beter eerst nagellak en dan tickener.
Want op deze foto kan je het zien.
Van boven niet veel op gedaan en de onderste foto was er veel op.
Zo effect doet het niet maar klein beetje maar.
Zal niet zo wonderen doen.
De nail tickener is ook van glans en ruikt ook naar nagelremover.
Het product is wit maar is niet zo dik.
Je moet wel kijken als je het aanbreng want anders zal het niet mooi tonen.
Ik ga het niet meer opnieuw kopen als ze op zijn.
Want ben niet zo blij mee.

Ik wens jullie nog een toffe dinsdag en tot morgen beauty's.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: