zondag 21 december 2014

dior addict princess



Dag meiden ik ben terug.
Ik heb een tijdje niet meer kunnen op mijn blog gaan.
Wegens veel doen voor de kerstvakantie.
Want de meeste werken niet en wilde alles in orde doen.
Dat ik binnen paar weken een nieuwe start kan maken in 2015.
In 2015 zal er veel gebeuren bij ons en we zijn op de goeie weg.
Een tijdje geleden heb ik een bon gekregen ( van saraya) ici paris.
Natuurlijk heb ik het gebruikt ervoor want zou wel spijtig zijn.
En daar heb ik de lipgloss van dior gekocht.
En als je een bon heb moet je ervan profiteren.





 Deze is de princess 553 van lipgloss.
De prijs ervan was normaal 29.20euro maar heb maar 23.07 voor betaald.
En is de eerste keer weer dat ik over mijn lowbudget gaat.

De magische aanraking van dior addict is een verklaring van liefde voor mode, een opwindende wervelwind van glanzende kleuren.
Zijn formule geeft de lippen een omgekeerde spiegel glans en ongelooflijke comfort.
De gel lipcare formule, verrijkt met hyaluzonzuur bollen, voller en hydrateert de lippen voor een geintensiveerde volume-boosters effect.

En is eenvoudig dragen mode-effecten om te spelen met stijlen: sparkling,pearly,pure

Ik zelf ben superblij mee deze mooie flesje van dior.
het is van harde plastiek gemaakt en de naam van dior staat erop.
Het handvatje waar je het moet open doen is ook super mooi gedaan.
Je moet er gewoon opendraaien en dan zie je het kwastje.
Het kwastje is niet zoals van catrice of essence.
Het helemaal anders wel ook handig voor optedoen aan u lippen.
Daarvan moet je niet veel opdoen op u lippen en blijf wel een tijdje op u lippen maar ook niet erg lang.

Ik ben voor de moment wel verliefd erop en zal is altijd dicht bij mij.
Hihihi.
Spijtig genoeg heb ik geen foto als het op mijn lippen heb want je ziet er spijtig niets op.
En hier op mijn hand wel.
Mooie spankelende glitters met een licht tintje roze.
Ook is het mooi als je het boven een lipstick doet zoals rood of nude kleuren.

Ik ben blij met deze aanwinst en zal zeker nog zo lipglossjes kopen.
Ik wens jullie nog een prettige zondag toe.
Daaaag .
xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: