woensdag 31 december 2014

happy new year 2015



Ik wens iedereen al een prettige feest vanavond.
En dat iedereen mag aftellen naar 2015 en dat we elkaar een toffe gezellige jaar kan krijgen zonder al die geweld of ruzie.
Maar ook wensen kan uitdelen aan mekaar.
Ik zelf zal eerlijk zeggen dat ik mijn jongste wel zal missen en mss de laatste keer is dat ik zal uitgaan zonder haar.
Want ze begin ouder tekomen en voel ook dat ik haar te veel mis op zo dagen.
Maar als ze terug is zal ze zeker veel liefde krijgen en nog is een gelukkig nieuwjaar krijgen


gelukkig nieuwjaar
                                   leuke dingen en slechte dingen meegemaakt in 2014,
                                   maar we moeten door naar het jaar 2015. we vergeten 
                               alles wat we slecht hebben gedaan en al het leuke blijven
                               we herinneren, hopend dat 2015 weer een leuk jaar wordt. 

                                   Maar ik wens jullie allemaal een happy new year.
                               Vanwege frauke dieuwke ik en jochen dikke kus Xxxxxxx



Geen opmerkingen: