dinsdag 23 december 2014

kiko kajal



Dag meiden hoe gaat het met jullie?
Met mij super goed.
Want ik heb heel mijn huis overkop gehaalt en grondig gekuist.
Want zal niet veel tijd hebben de volgende dagen.


Vandaag vertel ik over deze kajal van kiko.
Die samen heb besteld met de braziliaanse blush.



 Langdurige automatische kajal potlood. De textuur is ongelooflijk zacht en glijdt op met fluweelachtige gladheid. Het is ideaal voor de binnenste ooglid rand en geven diepte aan de ogen met een heldere en intense lijn.
De stevige punt glijdt gemakkelijk over de huid, het loslaten van de opvallende kleur.
De formule, gebaseerd op wassen en fixeermiddelen, is waterbestendig en blijft intact. Het oog make-up zal vlekkeloze blijven voor lange periodes.
De twist-up potlood heeft een ingebouwde puntenslijper.
Verkrijgbaar in twee tinten, boter en zwarte:
01 Geraffineerde Zijden
02 Elegant Zwart
Oogheelkundig getest.
En ik heb de elegant zwart 02.
Waar de prijs ervan is 8.00euro en had nood aan een nieuwe dus hen ik deze ook besteld.
Resultaat: Weelderige Kajal kunt u een stijlvolle en goed gedefinieerde look te creëren. De kleur is zuiver en zelfs.De eyeliner voegt diepte, het verbeteren van de ogen 'vorm. De look is verleidelijk en intens.

Advies: De boter-gekleurde kajal potlood is ideaal voor:
- Het maken van de ogen groter lijken
- Het creëren van een contrast met donkere make-up
- Vergroten van de perceptie van de afstand tussen de ogen wanneer slechts toegepast in de binnenhoeken
- Geven de ogen een frissere en rustte blik
De zwarte kajal potlood is ideaal voor:
- Nadruk op de ogen
- Het transformeren van een overdag kijken naar een avond kijken
- Het creëren van een "" dikke wimpers "" effect wanneer toegepast op de bovenste binnenkant wimperlijn
- Aan het einde van de oogleden beter definiëren wanneer aangebracht op de buitenste ooghoek.
Zelf de verpakking is speciaal want het is echt een luxe product waar de prijs niet duur is.
Het doosje is van blinkend goud en het potlood zelf ook mooi in het goud.
Het toon gewoon luxe aan.
Hopelijk was het intersant voor te lezen.
Dus wens ik jullie nog een prettige dinsdag toe.
Xoxoxoxoxo



Geen opmerkingen: