woensdag 24 december 2014

vrolijk kerstfeest



Dag beautybloggers,vrienden,en familie.
Vandaag is het zover binnen paar uurtjes mogen we allemaal ons klaar maken voor feest te vieren met ons familie of vrienden.
Ik zelf zie het helemaal zitten voor te vieren.
Want zoals elk jaar is het bij men ouders en wordt er veel gelachen en zot gedaan.
En natuurlijk gegeten.
Ik kijk voor het meestdeel voor de happjes en voorgerecht en de dessert is van ik en me mama.
En hoofdgerecht is van mijn moeder.
Maar mijn papa zal het verzorgen want hij maakt heerlijke saus en alles is super goed.
We gingen normaal eerst iets nemen dat klaargemaakt is door een restaurant.
Maar vinden dat niet zo feestelijk meer simpel en gemakzucht.
Maar de meeste die ik ken doen het zelf hun eten klaar en ieder zijn ding natuurlijk.

Ik en mijn gezin gaan ons lekker goed opzetten voor eens gezellig feest tevieren met mijn ouders en broer en zus.
Zelf heb ik iets voor jullie een mooi gedichtje.
Want wil jullie ook geven.

wensen we toe
vanuit ons hart
en toch doet het soms pijn
we denken aan eenzame mensen
mensen met verdriet en ziekte
daklozen die in de verte kerstliederen 
horen en met wazige ogen
niet kunnen dromen
van een Kerstfeest
laat dit even in onze gedachten
We vieren samen kerstfeest
als één grote familie
en reiken elkaar de hand
al is het moeilijk in deze tijd
rond de kerstboom is
het een mooie sfeer
vriendschap licht en liefde
dat houd ons samen
laat Kerstmis ons hart openen
en liefde en genegenheid brengen
wij zijn samen en wensen U van harte
een vrolijk Kerstfeest toe

 Maar kijk ik zal jullie laten en ik wens jullie alvast een prettige kerstmis.En natuurlijk een dikke kus van mij en natuurlijk van mijn 2 kindjes frauke dieuwke en mijn vriend jochen.Daaaag xoxoxoox

Geen opmerkingen: