maandag 12 januari 2015

anti rimpelmulsie

Dag meiden ik ben terug.
Ik heb een tijdje afwezig geweest maar heb zeker mijn blog niet vergeten zelf lees ik er ook van mijn medebloggers.
Wel antwoordt ik niet veel omdat ik meestal versteld sta hoe tof het is voor te lezen.
Zelf heb ik veel kunnen doen vorige week en ook veel gelachen met mijn beste vriendin.
(Tessa en haar vriend Brecht).
Die alles is voor mij.
Maar vandaag vertel ik over deze mooie aangename product.
Die ik ondertussen al een tijdje gebruik.




Dit product is Ysthéal anti-rimpelemulsie van Avene.
De prijs ervan is normaal 28euro.
Maar voor kerst nieuwjaars geschenk van de apotheker heb ik korting gekregen van 4.20euro.
Dus heb ik maar 23.80euro voor betaald.
Maar ik zal deze toch wel een tijdje blijven gebruiken want ik ben wel tevreden over.

Dit is voor normale tot gemengde huid.
Is tegen huidveroudering, anti rimpel, stralende teint.
Indicaties: rimpels, fijne lijntjes, huidverslapping en een vale teint.
Deze ysthéal zorgt ervoor dat de huid haar jeugdige uitstraling behoudt.
Dankzij een unieke combinatie van bestanddelen voorkomt en corrigeert ze tekenen van de huidveroudering, die onder meer veroorzaakt worden door uv-stralen.


Gebruikaanwijzing: s'avonds op gelaat en hals aanbrengen.
En is zonder parfum en zonder parabenen.
Stel uw huid niet te vaak bloot aan de zon.
En gebruik een aangepaste uv-bescherming.
Gebruik dit product iets minder vaak als u een prikkend gevvoel ervaart.
Contact met de ogen vermijden en is niet geschikt voor zwangere vrouwen.
Speciaal samengesteld om het risico op allergische reacties tot een minimum te beperken.

Kwaliteitsnormen: aan de bron van een verzorgende productlijn.
-speciaal voor de allergevoeligste en hypergevoelige huid.
-aan de hand van tests bewezen werking, tolerantie en hypoallergene samenstelling
-dermatologisch getes-speciaal voor het comfort van de huid uitgewerkte texturen.

Ik ben wel tevreden van ik heb geen problemen ermee.
Maar kan nog niet veel zeker erover want ik heb nog niet zoveel rimpels.
Maar mijn huid is wel zacht ervan en breng goed aan.
Daarvan moet je niet veel gebruiken.
Het flesje is van harde witte plastiek gemaakt en de bedrukking is van goud.
Echt een luxe uitstaling geeft het.
Je kan wel alleen vinden bij de apotheker of anders schrijf het op en vraag het eraan ze zullen wel hebben.
Maar ik denk dat je zelf een staaltje van kan krijgen je kan het is vragen eraan.

Maar ik wens jullie nog een toffe maandagavond toe en tot morgen.
liefs xoxoxo

Geen opmerkingen: