woensdag 14 januari 2015

beauty essentials

Dag meiden we zijn weer in de helft van de week.
En dat gaat weer snel.
Deze morgen was het niet tedoen van het weer hevig regenen met wind en daarna sneeuw.
Ik dacht dat ik nog sliep maar dat was niet zo.

Maar ik vertel over iets heel anders en is zeker lowbudget.
En gaat over deze twee kwastjes.
Deze twee kwastjes heb ik kunnen bemachtigen in de kruidvat.
En heb wel direct voor wit gekozen want ze hadden andere kleuren nog maar vond deze toch wel mooi.
De prijs van deze kwasten zijn: poederkwast 1.99euro
                                                   oogschaduwkwast 0.99euro
Dus zeker low-budget.
                                   

De eerste is een poederkwast.
Met deze kwast creeer je een prachtige look.
Voor u blush mooi aan te brengen natuurlijk.
En super absorberend borstel.

En de onderste is de oogschaduwkwast.
Met deze kwast kun je de gebruikte kleuren mooi in elkaar laten overlopen.
En breng wel mooi aan.
En zeker voor zo weinig prijsje.

De kwasten zijn gemaakt van synthetische haar.
En heeft zachte haartjes en echt aangenaam voor te gebruiken.
De haartjes zijn nog niet los gekomen.
Want ik heb deze aangeschaft omdat ik veel goeie dingen van hoorde en wilde wel ook proberen.
En zie ik heb het ook en ben ermee blij.
Maar ik zal er dan nog paar aanschaffen bij mijn collectie.

Maar ik wens jullie alvast een prettige woensdag avond toe en tot morgen daaaag.
xoxoxoxo

En ps binnenkort zal er een kleine sale bij mij zijn.
Maar zal zeker nog iets laten weten.

Geen opmerkingen: