maandag 19 januari 2015

body scrub


Een goeiemorgen iedereen.
Vandaag zijn we terug maandag.
Maar mijn weekend was superrap gegaan en dat vond ik toch beetje spijtig.
Maar we zijn stilaan aan het naderen van t einde van de maand.
En in februari is het vallentijn dus de geliefde koppeltjes zullen kunnen genieten ervan.
En wij weten al wat we zullen doen.

Maar vandaag vertel ik over deze body scrub waar ik een tijdje geleden heb kunnen bemacht.



Dit is de embrace body scrub.
De prijs ervan is 1.50.
En is zalig voor te gebruiken met zo klein prijsje.
Ik moest nieuwe body scrub hebben want de mijne was op en zag opeens deze liggen.
En voor zo klein prijsje kan je zeker niet sukkelen.
Maar je kan ze wel alleen in de big bazar kopen.

De geur is erg aangenaam zoals snoepjes (mmmmmm).
Mijn badkamer ruikt er ook naar want ik heb niet zo grote badkamer.
De scrub is een tube waarvan er een gouden handige dopje aanhang.
Zo iets is erg gemakkelijk voor te gebruiken vindt ik natuurlijk.
Met een licht paarse accent en niet te vergeten een mooie bloem erop als bedrukking.
Gewoonweg alles is paars.
Maar de product dus de scrub is doorzichtig waar er kleine korreltjes inzitten.
Sommige scrubs voel je het als je u was maar deze niet en dat vindt ik wel iets toffer voor te gebruiken.
En maakt u huid wel zacht en doet de de vuile restjes weg.

Hier ziet je op de foto hoe eruit ziet.

Maar zal moeten voorzichtig zijn want zal anders bijna weer op zijn.
Zelf durf mijn vriend wel is gebruiken.
En tuurlijk vindt ik het niet erg want meeste dingen delen wij.

Wel heb ik ook gezien dat je een pakketje kon van kopen.
Waar er shower gel en bodylotion hebben.
Ook ziet ik dat het dupe een naam heeft charming moment.
En dat is ook nog is juist.
Een heerlijke product voor te gebruiken.
Hopelijk hebben ze volgende maand ernog want zal een nieuwe moeten hebben.


Maar kijk ik wens jullie een prettige maandag toe.
En tot morgen daaaaaaag meiden.
Xoxoxoxoxo








Geen opmerkingen: