donderdag 29 januari 2015

le catrice nagellak



Dag meiden zoals ik heb beloofd heb ik nog een review van de limited edition van catrice.
Daarjuist heb ik nog paar dingen in orde gedaan voor de het eerste communie van mijn dochter.
Die de laatste dag van mei zal bevinden.
Tuurlijk zal ik ook met jullie delen wat voor feest het was.
Met jullie delen.

Maar daar zal ik het niet over hebben want zijn nog paar maandjes.

 Deze keer ga ik over het nagellakje schrijven die ik ook mee genomen heb.




 Zoals je het ziet hebben ze het mooi gedaan weer catrice.
Deze mensen moeten toch goeie en toffe inspiratie hebben.
Want ze kunnen de meisjes altijd overtuigen voor hun producten tekopen.

Dit is de c01 mystic moments.
Iconische art lakje.
De prijs ervan is 3.59euro en vind zijn geld waar.

Daarvan heb je een keuze uit vier beperkte trendkleuren bieden ultieme dekking en verschillende effecten.
En dat kan ik zeker zeggen dat het waar is want op de laatste foto ziet je alleen maar grijs.
Maar heb al gezien op mijn nagels dat er piepkleine rodeglitters erin zitten.
En toon wel speciaal aan.
Maar dit lakje heeft zelf een mooie jasje aan zo tezien.
Het dopje is zilver met witte sierlijke bedrukking.
En als je het lakje wil gebruiken moet je maar 2 laagjes geven en blijf toch paar dagen mooi zitten op je nagels.
 En kon kiezen van kleur die creeert uit unieke en expressieve stijlen op je nagels.
Ongeachte of je gaat voor dromige mauve, zachte roze, levendige groen of stijlvol grijs.

Maar je moet wel rap zijn want op is op.
Want is tijdelijke edition want elke maand komt er iets anders uit.

Maar ik wens jullie nog een prettige donderdagavond toe en tot morgen daaaaag.
Xoxoxoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: