maandag 5 januari 2015

made to stay


Dag meiden.
Het eerste werkweek van het jaar is begonnen.
Voor de meeste was het een grote aanpassing en voor mij was het toch raar 2 weken me vriend gezien dag en nacht.
Maar de dagen zal rap gaan.
Ik heb vandaag de grote kuis al gedaan in mijn huis.
En ook al beetje gekeken voor eerste communie kleren.
Want ik zal stilaan voor kijken want wil dat alles in orde is.

Over dat zal ik niet vertellen maar over de made to stay van catrice higlighter!!


 Dit is de made to stay van Catrice.
De prijs ervan is 3.89euro en heb het ook al een eindje al van ergens in de grote vakantie als ik en mijn vriend na de zee zijn geweest met het gezin.
Maar opeens zei ik ja deze moest al op mijn blog gestaan hebben en sta er nog niet op.
Foei van mij.
Maar kom nu op mijn blog hihihi.

De highlighter pen is een eye opener en lighter en geeft een prachtige finish aan oogmake-up.
De zachte, cremige en poederachtige formule van pen.
En streelt de huid met mooie highlights op de oogleden of prachtige accenten op de binnenste en buitenste ooghoeken.

Heel gemakkelijk aan te brengen dankzij het praktische schuif mechanisme.
Een hoogte punt voor de highlighters!!!!!

Je heb de keuze uit 2 verschillende: 010 eye like
030 eye need
En deze dat ik heb is de 010 eye like.
Want die andere vondt ik te licht voor mij.
En was ook niet zo wow voor mij.

Deze is wel één dat je open kan draaien aan de onderkant.
En zeker gemakkelijk ook voor aan tebrengen hoor.
Ik wens jullie alvast een fijna avond nog verder.
En tot morgen alvast daaaag.
Xoxoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: