dinsdag 20 januari 2015

ultimate nail lacquer

Halo meiden.
Deze morgenochtend was het koud en nu schijn de zon voor de 2 maal op een rij.
De lente mag rap komen hoor vind ik.
En denk dat ik niet de enige ben dat erzo over denk.

Maar ik vertel over deze nagellakkjes van catrice.
Waar ik vorige maand heb kunnen bemachtigen voor 5euro.
Maar normaal voor één is het al 2.99euro dus heb ik toch een batje kunnen doen.


Dit is de ultimate nail lacquer van catrice.

De ultimate nail overtuigt meteen hoogglans finish.
Perfecte dekking en ultra lange houdbaarheid.
Vrij van formaldehyde, tolueen of ftalaten.

De eerste die je ziet is de 20 so meet me at coral island.
En de tweede 45 kitch me if you can.
Maar ik heb deze lakkjes gebruikt voor de feestdagen en ook erachter nog want vond het een mooi kleurtje.
De glittertjes heb ik op de duim, wijsvinger en ringvinger gedaan.
Want tedruk is ook niet mooi op de nagels.

De verpakking kan ik niet veel over zeker want het is zelfde zoals de andere lakkjes.
Daarvan moet je 2laagjes leggen en het begin te chippen maar vanaf 4a5 de dag.
Het droog wel rap en dat is superhandig want soms lak ik me nagels rap voor ik weg moet ofzo.
En haat het als ze niet goed gedaan zijn maar door altijd nagellak tegebruiken kan ik het super goed.

Hier op de foto ziet je hoe ze zijn gelakt.
Ik vindt het geslaagd weer.
Los kan je ze ook kopen heb ik gezien.

Maar ik wens jullie een fijne dinsdag middag toe.
En morgen geef ik weer een quiz dat jullie zelf kunnen doen als ontspanning.
En u testen want zal over beauty gaan.
Xoxoxoxo tot morgen

Geen opmerkingen: