woensdag 11 februari 2015

eerster communie


Dag iedereen ik heb een tijdje niet meer kunnen werken aan mijn blog.
Maar ik heb wel kunnen lezen van jullie blogs.
Ik heb eerst mijn eigen dingen in orde gedaan want dat moest gedaan worden.
Want stel niet graag dingen uit.
Maar ben terug wel niet elke dag meer.
Zal toch nog blogs schrijven.

Binnen paar maandjes doet mijn dochter haar eerste communie.
En dat moet geregeld zijn.
En zal al paar kleedjes tonen aan jullie die ik mooi vind.
Maar jullie mogen ook zeggen wat je mooi vind.
Zal wel niet zeggen wat ik zal nemen en ook vrienden en familie zullen het niet weten want zal ze op de verkeerde spoor zetten.


 Dat zijn de kleedjes die ik al mooi vinden.
En 1 van deze zal ze aan hebben op haar communie.
Ze zijn mooi en schitterend en moet geen tralala zijn want wil dat ze het nog veel kan dragen.
Want kleren die je 1 maal kan dragen vind ik geld smijt weg is.
Zelf heb ik een thema maar daar zwijg ik over nog.
Want dat moet nog een verassing zijn.
En ik regel dat helemaal alleen dat het tiptop in orde is.
Zal geen hulp nodig hebben want ik heb al dingen gekocht en zal binnenkort ook beginnen inelkaar steken.
Maar blijf voor jullie rarararara.
Zelf als je naar mijn huis komt zal je het niet zien liggen en vragen erachter zal je ook niet moeten doen.
(hahahahaha).









Maar ik wens jullie nog een goeie nachtrust daaag.
Lieve bloggers.
xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: