dinsdag 24 februari 2015

peel off masker




Dag meiden sorry dat ik effen niet meer online was.
Maar ik heb natuurlijk jullie blogs gelezen die ik ondertussen al heb van volgers van istagram facbook twitter blogspot en nog andere dingen.
Als ik er een tijdje er niet ben is niet omdat ik stop ofzo maar amper tijd heb.
Mama zijn en huishouden en nog andere dingen kan soms toch moeilijk zijn.
Maar zal proberen mijn best te doen maar zal jullie zeker niet vergeten.

Vandaag zal ik over deze aangename fruitige product praten.
Volg jullie met mij mee?

Deze product ben ik zo verliefd op.
Ik moest begin van de maand een nieuwe product hebben voor mijn gezicht en vond deze in de rekken van kruidvat.
Direct heb ik het uit geprobeerd en kan zeggen de eerste keer dat ik dat gebruikte was toch wel raar.
Zo plakkerige product dat het was maar is wel aangenaam voor te gebruiken.
De prijs daarvan is 2.99euro als ik mij niet vergis.

Hoe moet je het gebruiken? Breng het masker aan op gezicht en hals, vermijd contact met ogen. Laat 5a10minuten inwerken tot het masker droog is en vervolgens voorzichtig afpellen. Maar je zal het wel voelen als u gezicht en hals begin te trekken. Daarna afspoelen met warm water. Gebruik drie keer per week of zo vaak als nodig.
Wat doet het product juist?
Verwijder op milde wijze vuil en overtollig vet van je huid meet freeman pomegranate facial revealing peel off masker.
Het gezichtsmasker herstelt en zorgt voor een schonere huid.
Freeman pomegranate facial revealing peel off masker beschermt je huid tegen de effecten van ecologische stress.
Het gezichtsmasker bestaat uit een mix van: -aqai -goji -mango -mangosteen -noni -cranberry - bosbessen.

En is natuurlijk voor alle huidtypes.

Zo ziet het eruit.
Doorzichtig en plakkerige gevoel maar ruikt wel goed.
Het aanbrengen is niet zo gemakkelijk wegens het erg plakt en je moet het wel mooi en rap aanbrengen.
Maar op de laatste foto kan je zien hoe het eruit ziet als het mooi aan u gezicht en hals is aangebracht.

Maar achter paar minuten mag je het eraf doen.
En dan is het grappig je mag het dan aftrekken van u gezicht.
En ben je zoals een slang die aan het vervellen is.

In de kruidvat kan je nog dingen kopen van freeman voor aan u lichaam of gezicht.
Ik heb natuurlijk eerst deze gekocht voor te zien.
Maar volgende maand zal ik nog 1 aanschaffen.


Ik wens jullie nog een prettige dinsdag middag en tot morgen.
En morgen heb ik weer een movie night in petto.
Dus morgen ook is komen loeren wat het zal zijn.
Daaag lieverdjes xoxoxo

Geen opmerkingen: