woensdag 4 maart 2015

uitverkoop catrice vorige maand



Dag meiden vandaag zijn we terug maart.
En dat gaat zeker rap.
Ik heb zaterdag samen met mijn moeder,vriend achter de communie kleren geweest voor mijn oudste.
En ze is van top tot teen gekleed.
Zaterdag zal het de beurt zijn aan mijn jongste want zij moet ook mooi gekleed zijn voor haar zus haar feest.
Maar spijtig genoeg kan ik geen fotos erop zetten want dan is het geen verassing meer he.
En dat wil ik niet.
Zelf zal ik niets meer vertellen want het blijf nu een geheim tot eind mei.

Vandaag vertel ik over deze 3 producten van catrice.
Vorig maand heb ik deze gekocht omdat ze uit de rekken gingen.
En was tof wel beetje verliefd op deze producten en wilde nog een tijdje mee weg kunnen. En daarom heb ik ze nog aan geschaft. Ik heb 2 producten maar 1euro voor elk moeten betalen maar van het lippenstick maar de helft ervan. 
En als je de kans heb dan moet je ze grijpen voor goedkoper te hebben.
Maar ook kan gebruiken want de meeste kopen iets maar gebruiken het niet en dan staan ze ermee.



De eerste waar ik over uitleg zal geven van boven naar beneden gaan.
Zodat je kan kijken hoe de kleuren het geven van uitstaling.
En tuurlijk heb ik het geswatcht voor jullie.
Eerste: ultimate shine gel color 040
Don't fear the sheer van Catrice.
Fluisterende zoete woordjes: de innovatieve Ultimate Shine Gel Lip Colour is een ware beauty topper. Aan de ene kant een gloss met een lichte gel-achtige textuur, aan de andere kant een super crèmige lipstick met medium dekking. Schrale lippen behoren tot het verleden, het heden ziet er stralend en mooi uit! 

De tweede: made to stay smoothing lip polish 030 strawberry secret.
En tuurlijk ook van Catrice.
Mooie, heldere kleur die blijft tot 8 uur! De Made To Stay Smoothing Lip Polish is een echte innovatie: het verenigt de kleur van een lippenstift, de duurzaamheid van een vlek en de glans van een gloss in slechts één product. Dankzij de zachte flock applicator, applicatie is nauwkeurig, eenvoudig en snel. Het resultaat: langdurige, briljante kleuren die prachtig aangenaam op je lippen te voelen. Geen uitdroging en geen kleverige sensatie.

En de derde is: infinite shine lipgloss 080 love pink & happines.
De volgende generatie van CATRICE lipgloss voor een intense glans en heldere kleuren. Dankzij zijn hydraterende formule, de Infinite Shine Lip Gloss garanties prachtige verwend lippen zonder achterlating van een plakkerig gevoel. Verkrijgbaar in een grote keuze uit 13 kleuren, variërend van subtiel tot dramatisch.
En overleven geen drankje en hapje spijtig genoeg.
Maar je kan natuurlijk bij werken he.
Want ik heb altijd een spiegeltje mee als ik vlug beetje wil bij werken.

Ik wens jullie een prettige woensdag middag en maak er gezellig dag van.
Daaaag lieverdjes xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: