donderdag 22 oktober 2015

I'm back blogger


hoi iedereen ik ben terug.
Ik heb een tijdje geen blog meer geschreven maar vandaag begin ik terug te schrijven.

Ik zelf heb een tijdje bezig gehouden met andere dingen maar ben jullie niet vergeten.
Zelf heb ik andere bloggers nog gevolgd bijna elke dag.



De bloggers die ik volgde vond ik super tof voor te lezen.
En eerder ook inspiratie.

Ik ga ook niet elke dag review online zetten.
Want ik moet nog andere dingen doen in mijn privé.
De dagen dat ik zeker iets online ga zetten zal ik erop zetten dat jullie weten wanneer ik iets zet.
Maar als ik het toch is vergeet zal het de andere dag online komen.

Maar ik ben superblij dat ik weer kan dingen schrijven.
Het zal niet elke keer over make up of producten.
Maar ook over recepten of kledij en uitstappen gaan.
En soms ook over ik, gezin en vrienden gaan.
Ook komen er winactie en tips die ik geef aan jullie.
Ik wil beetje veranderingen doen want naar een tijdje zou het saai zijn voor te lezen en weet dat er mensen zijn die ook is over andere dingen willen lezen.

De dagen die ik een review online zou zetten zijn:
dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag.
Maar als er vakantie's zijn of feestdagen zal ik op tijd iets laten weten aan jullie.
Als ik online iets zou zetten of niet.

Hopelijk volgen jullie mij terug en krijg ik nieuwe volgens erbij.

Ik wens jullie een toffe en fijne dag verder.
Van beauty blogger ayla xoxoxo

Geen opmerkingen: