woensdag 28 oktober 2015

sheer & shine lipstick


Dag lieve mensen.
Vandaag is het terug woensdag en de dagen gaan zo rap.
Maar dat geeft niet want ik wil dat het herfstvakantie al is.
En mag hopen dat het dan mooi weer is dan vandaag.

Vandaag vertel ik over de lipstick van Essence en volgen jullie mee met me.



 Dit is dus de Sheer & shine lipstick van Essence.
Daarvan heb je 13 verschillende ervan.

Ik zelf heb deze gekozen want ik draag ook graag is iets dat niet zo opvallend is.
Bv voor naar de winkel tegaan of je kindjes naar school doen maar kan ook voor je werk.
Want sommige hebben het niet graag dat je opvallend bent.
Maar jij kies wanneer je het wil aandoen.

Het huls van de lipstick is een tijdje geleden nieuw jasje gekregen.
En ziet er mooi uit het dopje van de lipstick is roze zoals de product wel handig eigenlijk.
Klein beetje luxe maar wel goedkoop.
Zelf is het van plastiek helemaal maar dat vind ik niet erg.

Als je deze kleur wil hebben moet je 06 frosted nemen.

De superzachte formule van de nieuwe sheer & shine lipsticks voelt aangenaam licht op de lippen en geeft een prachtige, subtiele kleur.
Natuurlijk is deze fantastische shiner in de wanna-have tinten nude.

De lippenstift zelf dus je favoriete kleur heb je zo te pakken.

Sheer, shine en o zo stylish

Ik zelf ben er weg van dat ik zeker nog zal kopen.
Het heeft zelf een aroma geurtje af.

Spijtig genoeg weet ik niet juist de prijs ervan maar ik denk minder dan 2 euro.
Maar ben niet zo zeker.
Als je het wil hebben kan je het kopen in al de kruidvat fillialen.
Of online bestellen via kruidvat de webshop is www.kruidvat.be.

Maar kijk ik zal stilaan afronden.
En hopelijk kan ik jullie nog een prettige woensdag middag toewensen en tot morgen.
Doei xoxoxoxo

Geen opmerkingen: