vrijdag 23 oktober 2015

spa secrets



Hoi iedereen vandaag is het mijn 2de review dat ik schrijf.
Ik zelf heb me bezeg gehouden met huishouden maar ook met mijn blog.

Maar vandaag vertel ik over deze aangename product waar ik zo zot van ben.
Lezen jullie mee.





Deze is de coconut & frangipani waarvan je het kan kan kopen in de kruidvat.
De prijs ervan is 2.99euro en zal ook eerlijk zijn ik heb een voorraad gekocht ervan.
Maar ik heb het ook meegenomen op reis waarvan ik terug keerde met een lege fles ervan.
Want mijn vriend gebruikte het ook en vond het zelf een aangename geur.
De geur kan je vergelijken met zo product voor onder de zonnebank.
En als je ermee was kan je nog een tijdje ruiken en de badkamer ook.

De spa secrets bevat authentieke ingredienten en waardevolle badtradities uit de hele wereld die door de eeuwen heen zijn doorgegeven.
En deze sensueel glanzende douchegel zorgt voor een heerlijk zachte en intens geparfumeerde huid.
Ook heb je nog andere producten de rode licht blauwe en natuurlijk geel.
Zelf hebben ze ook een eigen naam gekregen.
De rode: treasures of morocco
De licht blauwe: traditions of japan
En de gele: miracles of bali.
Miracles of bali heeft 4 verschillende producten en voor jullie zal ik gemakkelijk maken zal van links naar rechts gaan.
De tube is body scrub, dan de douchegel, shower foam, en als laatste body cream.
Maar de lichte blauwe hebben dan wel bodylotion in de plaats van body cream.
De rode hebben dan weer iets meer en dat is de handcréme en body olie dan in de plaats van bodylotion.
De prijzen van deze allemaal weet ik niet zo goed maar zijn wel budget vriendelijk vindt ik.

Hopelijk zijn jullie nieuwsgierig ernaar en als je ze wil kopen of proberen dan kan je ze kopen in de kruidvat.

Alvast bedankt voor deze artikel weer te lezen.
Dikke kus en wens jullie ook een fijne weekend toe.
En tot dinsdag.
xoxoxoxo



Geen opmerkingen: