woensdag 25 november 2015

cleansing oil


Dag lieve meiden.
We zijn weeral woensdag en met een mooi weertje.
Want dat regen maakt een mens moe en nutteloos vind ik.
Ik moet altijd de moet oprapen voor iets tedoen.
Ook zijn we bijna december sinterklaas, winter, kerstdag nieuwjaar komen er aan.
We mogen bijna zeggen goodbye 2015.

Vandaag vertel ik over cleansing oil van Kruidvat.
Dit is dus de cleansing oil oog make-up remover van de Kruidvat zelf en je kan het kopen voor 1.55 euro.
En is van amandelolie en voor alle huidtypes.
Het is aangenaam voor te gebruiken en zeker voor de ogen want aan de ogen is het een dunne huid en moet je goed verzorgen.
Zelf mag je niet te hard wrijven aan de ogen want je kan het zo beschadigen en ga je ook rap rimpels krijgen als je het niet goed verzorgd.
Je moet altijd een zachte watje gebruiken en dan een product erop doen ook nieet te veel.
En dan lichtjes van buiten naar binnen wrijven.
Ook wil ik nog één ding zeggen nooit te warm of te koud op u gezicht doen want dat is ook niet goed wel lauw water.
En altijd u make-up afdoen als je gaat slapen.

Het flesje is tof voor te gebruiken en is van plastiek en is met een klik systeem.
Wel handig voor mee te nemen op reis ofzo.
Ik heb het mee genomen op reis naar Turkije en was handig.
Daarin zit er 150ml erin maar je kan zeker een eindje gebruiken en is geen water ofzo maar olie.
En daarvan moet je zeker niet te veel gebruiken want doet zijn werking.

Hier op de laatste foto ziet je hoe het eruit ziet de olie.

De kruidvat oog make-up remover olie verwijdert waterproof en long lasting make-up.
Door de verzorgende amandelolie droogt de tere huid rondom de ogen niet uit.
Voor een optimale verzorging van de huid rondom de ogen combineer je deze reinigingsolie met Kruidvat oogcréme.

Gebruiksaanwijzing:
De olie aanbrengen op een wattenschijfje of tissue en voorzichtig over en rondom de oogleden wrijven.


Maar ik zal nu stilletjes afsluiten want ik zal pannekoeken bakken.
Tot morgen en wens jullie een fijne woensdag toe.
Dikke kus.
Xoxoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: