woensdag 11 november 2015

garnier anti age oil


Goede middag iedereen.
Vandaag is het wapenstilstand normaal ging ik graag willen wandelen.
Maar het weertje is niet voor te vertrouwen dus zal ik paar keer naar buiten komen voor naar mijn ouders te gaan en dan naar mijn schoonouders.
Sommige gaan nu denken alléé weer naar de ouders ofzo.
Of elke week awel JA wij doen dat elke week want je familie moet je in éér dragen want als er iemand verlies zal je altijd kunnen zeggen ja ik zag die persoon elke week ofzo.
En ook ouders moet je blijven behouden want ze hebben u groot gebracht.

Jullie denken nu wat zeg ze nu maar de meeste hebben geen besef ervan.
Maar ik zal nu over iets heel anders schrijven volgen jullie effen mee met mij?

Dit is dus de ultimate anti-age oil van Garnier.
En gekocht in de action maar je kan het ook kopen in de kruidvat of zelf in de supermarkt.
De prijs dat ik heb betaald was 3.99 euro maar ik weet dat in de kruidvat iets meer is en denk ook iets groter van fles.
In de flesje zit er 150ml erin.

Het heeft een licht textuur en voedt verstevigt revitaliseert de huid.
Ik heb eventjes gewacht voor te kopen maar als ik van mijn medebloggers hoorde of las waren ze allemaal positief.
En heb dan ook 1 gekocht.

De anti-age oil is verrijkt met 4 waardevolle olien en anti-oxidant vitamine E, voedt de formule intens en helpt de huidelasticiteit te verbeteren.
En is zeker niet vettig en geeft niet af op de kleren.

Gebruiksadvies: verstuif niet direct op het gezicht, bij contact met de ogen direct en grondig uitspoelen.
Ik ga eerlijk zijn ik gebruikt het niet op mijn gezicht maar op mijn armen en benen.
En helpt wel hoor zeker een aanrader.

Resultaten:
Huid is versteviger: onmiddellijk, stevigheid+11%
Huid is gevoed: na 7 dagen, droogheid-17%
Huid is gerevitaliseerd: dag na dag

Zelf ruikt het heerlijk naar camelia en pomegranate.

Als je het gebruikt zal je wel een tijdje naar ruiken en je moet maar amper parfum gebruiken.

Het flesje vindt ik erg schattig roze voor de meisjes maar hebben het mooi gemaakt vind ik.
Als je in de fles kijkt zie je een roos als tekening.
En is ook luxe product gemaakt.

Maar ik ga jullie laten dat je ook nog beetje kan genieten van een vrije dag want morgen is voor de meeste weer een werkdag.
Morgen komt er een review over herfstvakantie wat wij uitgespookt hebben.
Maar zal niet alles vertellen anders is dat geen privé meer en hopelijk verstaan jullie dat.
Wens jullie nog een fijne woensdag middag.
Xoxoxo


Geen opmerkingen: