donderdag 19 november 2015

glossy lip pen


Hoi lieve meiden.
Vandaag is het terug donderdag bijna terug weekend.
Het weertje is niet zo aangenaam heletijd regenen en zelf zou het in het weekend nog frisser komen en sneeuwen maar hopelijk niet.
Want zondag gaan we samen met andere de marathon van de hunger games doen.

Maar kan zijn dat ik er een review zal over schrijven we zullen zien.


Dit is dus de glossy lip pen van Yves rocher.
Daarvan heb ik 6.95euro voor betaald i.p.v 13.90 euro.

Een perfecte glimlach dankzij de glossy lip pen.
De hydraterende formule wordt meteen door de lippen opgenomen die door de stralende kleuren meteen de aandacht trekken.
Gebruik hem zo vaak je wilt!
Voor onweerstaanbaar mooie lippen.
Pluspunt: dankzij de uitschuifbare punt hoeft de glossy lip pen niet geslepen te worden.

De formule bevat geen parabenen.
Onder dermatologisch toezicht getest dus niet op de dieren.
En door dat ze het niet testen zijn er veel mensen blij.

Ik zelf vind de verpakking mooi en simpel niet veel tralala eraan.
Zelf kan je ook kiezen hoe je het wil donker of lichter op de lippen.
En je moet ook niet zo hard op duwen is romig en kan toch een eindje op de lippen blijven want ik moet niet heletijd bijwerken als ik iets drink.

Maar ik heb een vraagje hoe vinden jullie ervan?

Als je deze wil kan je altijd via de webshop of zo kopen in de winkel.
De webshop van yves rocher is www.yves-rocher.be.
Maar als je een andere kleur wil kan je nog kiezen want ze hebben 6 verschillende ervan.
En is zeker fijn en verzorgd.
Waarvan ook je lippen vitaminen krijg en gevoel dat je romig sheaboter op je lippen heb.

Ik wil jullie nog is bedanken voor gisteren dat jullie het verstonden dat ik geen revieuw ging online zetten.
Wens jullie ook nog een fijne donderdag toe en tot morgen.
Want morgen gaat het over garnier product.

Tot ziens lieverdjes xoxoxoxoxo



Geen opmerkingen: