dinsdag 24 november 2015

liquid lipstick


Hoi iedereen vandaag terug bloggen tot vrijdag joepie!!!!
In het weekend heb ik nog beetje gewerkt aan mijn blog.
Zal eerlijk zijn alleen vrijdag en zaterdagavond want zondag was ik bijna heel de dag weg naar de cinema van hunger games marathon.
En was zeker tof zelf de nieuwe film gezien ervan en kan zeggen het was machtig voor te zien.
En ook het was een tijdje geleden dat ik en mijn vriend een marathon deedt van een film.
Maar vandaag vertel ik niet over die film maar over deze lipgloss-lipstick van Essence.



Dit is de liquid lipstick van Essence.
De 05 peach party.
het is een mooie lipgloss-lipstick en is aangenaam voor te gebruiken.
Maar heeft een vaillegeurtje en daar hou ik van.
Wel spijtig als je een drankje of hapje heb gegeten dat je moet bijwerken maar dat kom bij veel lipstick- lipgloss voor.
Ik gebruik het meest als ik niet weg moet of vlug is naar de winkel of vrienden moet.
Of licht gesminkt ben ook gebruik ik het voor me lippen als ze beetje droog voelen.
Want met deze weer zal ik weer veel last van hebben en wil dat beetje vermijden.
Hier zie je ook hoe het kleurtje aangeef als je het gebruikt.
Maar als je het open doet is het nog 18 maanden geldig.

De 2 in 1 innovatieve formule van de liquid lipsticks combineert twee favo effecten.
De dekking van een lippenstift en de glans van een gloss.
De verpakking benadrukt het idee: een lipgloss met het praktische borsteltje verpakt in de vorm van een lippenstift.
Echt amazing!!!!
Ook heb je nog keuze uit 6 verschillende liquid lipsticks.
01 colour party
02 beauty secret
03 almost real
04show off
05 peach party
06make a statement
Dus keuze genoeg wat je wil hebben zelf is dat al de nieuwe assortiment van Essence maar lig wel een eindje in de winkel.
En je kan het kopen in al de Kruidvat fillalen.

En niet te vergeten zal ik de ingredienten er bij doen dat jullie kunnen kijken als je het kan of mag gebruiken.
POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, TRIETHYLHEXANOIN, TRIISODECYL TRIMELLITATE, ISOCETYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIISOSTEARYL MALATE, TOCOPHERYL ACETATE, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, GLYCERYL BEHENATE/EICOSADIOATE, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENEMALONATE, SODIUM SACHHARIN, CAPRYLIC/CAPRYLIC TRIGLYCERIDE, AROMA (FLAVOR), CI 15850 (RED 6), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag toe en tot morgen.
Morgen zal het over een product zijn van Kruidvat zelf.
Dikke kus xoxoxoxo

Geen opmerkingen: