vrijdag 27 november 2015

mijn opgemaakt producten van maand november



Goeieavond iedereen hebben jullie kunnen verwarmen of niet niet?
ik wel maar wel koude voeten en dat is zo irritant.
Heb daar elke winter last van en als het warm is moeten mijn schoenen af.
Rare voeten hihi.
Maar denk dat ik niet te enigste zijn die er last van heb.

Vandaag doe ik voor eerst mijn make up maand.
En nu zullen er veel zeggen met wat bedoel je daarmee?
Dus ik doe enkele maand op het einde make up of iets anders een opgemaakt maand van wat ik heb gebruikt.
Deze maand heb ik het beetje sober gehouden met mijn make up.
Ik had niet zoveel behoefte eraan en had ook niet zoveel de tijd.
Hier zal je zien wat ik heb gebruikt .
De eerste foto is: 2 mascara's en 1 die gelijk op mascara.
Zwarte is dus de lash princess volume mascara.
En dat gebruik ik voor mijn onderste wimpers.
In de midden is de lash & brow gel mascara.
Dit gebruik ik voor mijn wenkbrauwen mooi effen te leggen en dat ze in model blijven.
De laatste is I love extreme crazy volume mascara.
Daarvan ben ik super blij mee want ik gebruik deze zo graag en is mijn eerste goedkope mascara die ik heb gekocht een jaar geleden en wil altijd deze hebben.
Merk van deze 3 zijn van Essence.

 Deze foto nummer 2 is van lipsticks en 1 lipgloss.
Eeste lipstick de boven lig is de MeMeMe 05 china rose.
En is ook aangenaam voor te gebruiken licht kleurig en zacht als je op u lippen doet.
Tweede is lipgloss van Catrice 010 rose- wood if she could.
Ik moet zeggen je kan het niet meer kopen maar ik had er nog.
Laatste is ook van catrice.
Ultimate colour 300 kiss me if you can.
Dit een lichtkleurig lipstick en is romig als je het wil gebruiken.
 Op deze foto ziet je 5 dingen: de eerste is compact powder pure skin van essence.
03 nude anti spot compact powder.
compact poeder matteert en bedekt onregelmatigheden van de huid en rode vlekjes. het clearderm complex bevat zink dat pukkeltjes en meeëters aanpakt en tegelijkertijd zorgt voor een zachte, stralende uitstraling op elk moment van de dag.
Dan recht eronder is ook van essence en is highlighter poeder.
Maar van deze kon je maar éénmalig kopen want was de limited edition ervan wave goddess.
01 sprakling goddess daar gebruik ik klein beetje van.
Onder is de blush 10 adorable silky touch blush.
Daarvan heb ik gisteren over gepraat.
Links bovenaan is de 010 rose beige multi colour compact powder van catrice.
Hier kan je zien dat ik het erg veel gebruik want ik zit al op het ijzer.
De laatste is ook catrice illuminating highlighter pen.

 Dat palletje is een concealer van catrice.

Links eronder is de stay all day 16h concealer van essence.
En doet zijn werk want ik gebruik het onder mijn ogen voor de walletjes of roodheid weg te doen.
Rechts is say no to dark circles van essence deze ga ik meer gebruiken als het echt nodig is of zoals nu amper slapen van het kabaal van aan het treinstation waar ze aan het werken zijn.
Dit ook voor walletjes weg te verstoppen.
En de onderste is NYC cityproof twistable base voor op de lippen.
001 universal En is voor u lipstick iets langer op telaten en doet toch klein beetje zijn werk.
Zeker geen klagen ervan.
De laatste foto is van 2 verschillende bb cream en oogpotlood.
bb cream is van maybelline is één waarvan ik erg blij mee ben en altijd zal gebruiken want is 8 in 1 en voed mijn gezicht alles zit erin voor u gezicht te verzorgen ook van de zon.
Het potloodje is de big bright eyes.
highlighter in de vorm van een jumbo potlood bevat een zachte textuur die de ogen direct een frisse look geven.
 Zo was het dan jullie kunnen zien en lezen wat ik de maand november heb gebruikt.
Ik wens jullie een fijne weekend toe .
Dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: