vrijdag 20 november 2015

pure active intense




Goeie avond iedereen nu is het voor de meeste weekend.
Maar voor sommige nog niet of moeten door werken maar ik wens gewoon iedereen een goeie weekend toe.

Vandaag was het ook wel frisser 9 graden maar en zonder regen gelukkig maar.
Een tijdje geleden heb ik deze product gekocht want had er dringend weer nodig.
En heb deze dan maar meegenomen van Garnier.
En dit pareltje dat ik vind is de Pure active intense.
En kan je vinden in de DI winkel.
Dit is de site ervan www.di.be.

De prijs ervan is normaal 8.69 euro en ik heb 4 euro korting gekregen.



Maar zoals je ziet is het wel heel anders dan de andere producten .
De pure active intensive borstel anti- hardnekkige onzuiverheden.
Anti glans, anti puistjes, anti littekens voor vette tot probleemhuid.
Verwijdert dode huidcellen intensief.
Bestrijdt de meeste moeilijkeheden en onzuiverheden en vermindert talgproductie.
Maar als je het gebruikt moet je wel goed afspoelen het borsteltje.


Het borsteltje is in het wit en zacht voor te gebruiken want is van rubber.
Maar hoe gebruik je het??
Stap 1: maak je gezicht vochtig.
Stap 2: om te openen , draai de kop van de brusher een halve slag.
Stap 3: maak de brusher vochtig en houd deze ondersteboven. En knijp in de flacon totdat het product eruit komt.                               Stap 4: draai de kop van de brusher een halve slag terug om te sluiten.
Stap 5: gebruik op een vochtig gezicht in circulerende bewegingen.
Stap 6: spoel je gezicht goed af en reinig de brusher met water.

Voor optimale productkwaliteit sluit de brusher na elk gebruik.
En vermijd de oogcontouren.
Garnier pure active intensive is een nieuwe generatie gezichtreiniging getest op de vette tot probleemhuid welke je dagelijkse routine revolutionair wijzigt.

Ik zelf kan zeggen het doet wel zijn werk en zal zeker deze nog gebruiken want zelf vindt ik het intersant voor te gebruiken en proper.

Als je deze wil kan je het nog altijd kopen in DI winkel en denk ook bij andere winkels maar ben niet zo zeker ervan.
Ik zal nu afsluiten en wens jullie een fijne weekend toe en tot dinsdag.
Dikke kus beautyblogger.
xoxoxooxo

Geen opmerkingen: