dinsdag 3 november 2015

wet'n wild lipstick


Goeieavond beauty's.
Vandaag ben ik op proef geweest voor te werken en ze waren zeer positief over.
Ik kreeg direct een grote boost als ik dat hoorde zelf heb ik samen met mijn gezin koffie en voor de kindjes chocomelk gedronken.
maar wel spijtig dat het zo rap weer ging vandaag maarja we kunnen het niet tegen houden of zelf beslissen.

Maar zal daat niet over doordoen want ik heb iets                                                                                     anders voor jullie.



Dit is de wet 'n wild lipstick waar ik in de action heb gevonden.
De prijs weet ik niet meer en had perongeluk mijn ticketje weg gedaan.
Maar kan wel bevestigen dat het niet zo duur was dus ook low budget.
Ik zelf kende dat niet en heb het meegenomen maar ook omdat het een mooi kleurtje was.
En je kan het dagelijks aandoen zo overdreven is het niet.
De verpakking is luxe vindt ik.
maar is wel fijn voor te gebruiken want je moet er niet zo hard op duwen en gaat soepel op de lippen.

Wisten jullie het al : 

Wet'n wild make up is al jarenlang één van de vijf beste verkochte cosmetica merken in Amerika.
En werd daar in de jaren 80 geintroduceerd als het allereerste merk dat cosmetica onder een euro verkocht.
Wet'n wild make-up is een paar jaar even uit de spotlights verdwenen.
Maar is daarna keihard terug gekomen met allemaal nieuwe, frisse verpakkingen en een nog breder assortiment make-up en accessoires.

En ik kan één ding zeggen het beval mij zeker want ondertussen begin ik het ook tekennen.
Zo tezien op mijn lipstick is het een mooie verpakking en heb daarjuist ook gezegd dat het luxe uitziet.
Mijn kleurtje is E922 als je deze wil het is zeker geen fel kleurtje en is ook niet zo glittertjes.

Maar ik ga afronden dat jullie nog kunnen genieten van jullie avond.
Ook moet ik zeggen dat ik morgen geen review heb want ik ga bijna heel de dag weg zijn.
Lekker gezellig met mijn vriend zijn oma en tante en natuurlijk mijn gezin ook niet vergeten hihi.
Gaan wij naar frankrijk naar paar winkeltjes.
Ik wens jullie nog een prettige avond en voor morgen ook een toffe dag gewenst en tot donderdag dan.
xoxoxoxo

Geen opmerkingen: