donderdag 10 december 2015

dove hair spray


Dag iedereen vandaag is het voor mij een dag voor mij voor te duwen.
Ik ben ziek en alles moet rustig aan gedaan worden.
Zelf kan ik niet veel rusten want ik moet huishouden doen zorgen voor de kindjes en vanavond komt de dooppeter en de tante naar ons thuis voor de kleinste.
Maar zoveel huishouden moet ik niet doen want ik heb de andere dagen goed mijn best gedaan.
Gisterenavond ben ik samen met mijn vriend gaan kijken naar het voetbal van mijn vriend zijn werk.
Elke jaar doen ze dat.
En ook ik ben niet zo voor het voetbal maar doet het voor mijn vriend.
Aja vanavond is het voetbal op tv dus zal het ook kwijt zijn mijn tv.

Vandaag vertel ik over deze Dove product.
Dus volgen jullie met mij mee???



Dit is de spray Dove hair die ik gekocht heb vorige maand in de kruidvat.
De prijs ervan is 4.49euro.
Daarvan kan ik zeggen ik ben er erg blij mee.
Het doet ze werk en ruikt ook heerlijk.

Deze duo formule spray, ontworpen om tot op celnivieau te gaan.
Bevat twee lagen één met gewichtloze voedende olien die voedingsstoffen helpen aan te vullen.
En de ander met micro moisture serum om haarschubben glad te maken.
Ook trek het rap in de haren.
Maar je mag zeker niet op u hoofdhuid doen.

 Hier op de laatste foto ziet je hoe je het moet doen.
Dus stap 1 goedschudden voor het gebruik.
Spray het op vochtig of droog haar vermijd de haarwortels.
Daarna stijlen en niet uitspoelen.
De hair therapy spray van Dove heeft een deo formule in de vorm van een leave in condioter en een verzorgende spray.
Ook vind ik het handig voor te gebruiken want ik heb er al veel gehad dat het een tube was en dan is mijn tube ook zo vettig.
En je maakt het bijna alles vuil wat je vast neemt.
De eerste laag bevat de gepateneerde fibre active technologie.

Deze dringt door in de haarvezels en repareert deze van binnenuit.
De tweede laag bevat gewichtloze nutri olien.
Dit is een unieke mix van arganolie, amandelolie en kokosolie die het haar hydrateren en voeden.
Het resultaat is superzacht en supersoepel haar.



Deze zal ik rapper opnieuw gebruiken want als ik het gebruik is het dat ik bij de kapper ben geweest.
En ook omdat ik gekleurd haar heb is deze heel goed voor mij.
Zelf minder knobbeltjes in mijn haar want ik heb lang haar en soms heb ik problemen ermee.
Maar nu dat ik dat heb ben ik super blij ermee.

Ik wens jullie nog een prettige donderdag toe.
Dikke kus van mi.
Xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: