maandag 21 december 2015

limited edition

Dag iedereen vandaag was het een dagje zeg.
Deze morgen heeft mijn moeder een ongeval gehad maar gelukkig niets ernstig aan haar.
Maar de auto is per total daar zal er veel kosten aan zijn als je dat zou willen herstellen.
En ook aan de andere auto schade.
Ze waren alletwee niet in fout maar dien dat dat veroorzaak heeft1.
Is wel weg gevlucht.
Ook waren de kindjes erg actief dat ik ben weg gevlucht in de keuken.
Maar in de keuken heb ik wel toffe dingen gedaan.
Lekkere koekjes gebakken en mijn vriend was de proefpersoon.
Natuurlijk vond hij dat leuk en zei direct dat ze lekker waren voor mijn eerste keer dat ik dat maakt.
Ik denk dat ik verkeerde richting heb genomen vroeger op school.
Als ik wil kan ik nog altijd een opleiding volgen van banket ofzo maar dat weet ik niet zo.
Spijtig genoeg heb ik daar geen fotos van getrokken.
Zal dan nog is maken als ik behoefte aan heb en zal ze dan delen met jullie.
Nu zal het over deze limited edition gaan van Yves rocher.
Zoals jullie zien heb ik iets prachtig klaar staan.
En kan ook zeggen het is een aangenaam blush voor te gebruiken.

Blush limited edition laat u verleiden door dit fenomenale poeder dat uw teint een natuurlijk stralend effect geeft!
En de prijs ervan is 15.90 euro waarvan je zeker weet dat het niet op dieren is getest en goed is van kwaliteit.
Want ze werken met plantaardige dingen.
Een pantaardig bestanddeel: bamboepoeder.
En is zeker onder dermatologisch toezicht getest.

Maar je kan kiezen uit veel dingen want hun collectie is fenormenaal.
Waarvan de limited edittion van Yves rocher heb je uit 5 verschillende thema's.
De eerste gold.
Tweede glitter.
Derde marsala.
Vierde rock.
Vijfde smoky.
En ik heb de thema gold.
Want deze toont echt luxe uit en prachtig mooie limited edition.

Ook verfris uw teint deze winter met een prachtige, lichte blos.
Dit unieke poeder bevat een combinatie van vijf verschillende glanzende tinten die zich aanpassen aan iedere huidskleur.
Pluspunt: het luxe doosje met geintegreerde spiegel is op en top vrouwelijk en straalt glamour uit.
En is ook handig voor mee tenemen als je op stap gaat of naar een feestje moet gaan.
Zo kan je het gemakkelijk in u handtas doen en je moet zeker geen spiegeltje meer mee hebben want zit al een spiegeltje bij en iets minder mee te doen.

Op de laatste foto kan je zien hoe het mooi afgeef als je het gebruikt.
Erg mooi voor de feestdagen die stilaan aan het naderen zijn.

Ik wens jullie nog een fijne dag verder en tot morgen dan.
Dikke kus van beauty blogger ayla.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: