zondag 20 december 2015

maybelline & kiko nagellak


Dag meiden vandaag is het een rustige dag voor mij.
Ik heb al beetje huishouden gedaan en gewerkt aan mijn blog.
Want ik wil voorop werken met mijn blog dat ik niet de laatste minuten moet aan werken.
Wel als ik het al klaar zet kijk ik nog is en zet ik nog dingen bij wat ik zou vergeten of gepast vind voor erop te zetten.

Ook zijn bijna feestdagen en wil ook beetje op mijn gemak zijn.
De dagen die ik niet online zal zijn zal ik nu voor jullie noteren.
Woensdag 23 december.
Vrijdag 25 december.
Donderdag 31 december daarvan zal ik jullie dan gelukkig nieuwjaar wensdan maar zal korte blog zijn.
En natuurlijk 1 januari 2016 zal ik er zeker niet zijn.

Maar ik zal nu over iets anders vertellen want is allemaal nog niet zo ver we hebben nog effen tijd hé.
De eerste waarvan ik eerst over zal vertellen is van Maybelline.
En op de foto is dat de rechtse kleur.
Maybelline color show 354 berry fusion naggellak geeft je nagels een diepe en intense kleur.
Deze heb ik gekocht in de kruidvat maar je kan dat bijna overal vinden.
De prijs van Maybelline nagellak kost 3.99euro in de kruidvat maar kan bij andere winkels goedkoper of duurder zijn dat weet ik niet zo juist.

Ook is deze nagellak geschikt voor elke gelegenheid.
Maar als je het wil gebruiken op u nagels dan is het beter dat je eerst base coat aanbreng.
En dan de nagellak zo blijf je nagellak beter zitten en verkleuren je nagels niet.

Het kwastje heeft fijne borsteltje daarmee kun je je nagellak precies en gemakkelijk op je nagels aanbrengen.
En zelf moet je maar 2 lagen geven voor een prachtige touch te hebben.

De tweede gaat over kiko nagellak.
Prijs die ik normaal gaf was eerst 2.90euro maar nu kan je het verkrijgen voor maar 2.50euro.
40cent afgetrokken.
De kleur van deze nagellak is op de foto de eerste twee.
De eerste nagel is maar met 1 laag en de tweede met 2 lagen.
Zo kan je zien hoe het eruit ziet.

De kleur maakt geen strepen en onthult alle intenseiteit en puurheid vanaf het eerste laagje.
Nagellak droogt in enkele ogenblikken en blijft door de tijd heen onveranderd.

Nail Lacquer is een 5-free nagellak: samengesteld zonder toevoeging van agressieve ingrediënten als tolueen, kamfer, DBP, formaldehydehars en formaldehyde.


De geltextuur geeft een extreme lakglans en de ideale vloeibaarheid voor een perfecte controle tijdens het aanbrengen dat zeer gemakkelijk gaat.
Speciale was zorgt ervoor dat de pigmenten makkelijker aan de nagel hechten en een elastisch en sterk laagje vormen.
Dat dankzij actieve bestanddelen tegen slijtage de duur en de glans van de kleur verbetert.
Volle kleuren met parelmoerglans, metallic, met vlam-effect en microglitters wat het gewenste effect ook is.
Het is de resultaat die telt en altijd boven verwachting.
Ieder kleur is uitgebalanceerd met de maximale precisie om de kleur de dekking en de zichtbaarheid van de pigmenten te optimaliseren.

En als je deze wilt dan neem je best de 497 pearly indian violet van kiko.

Ik wil jullie een fijne zondag toewensen en tot morgen dan.
Dikke kus.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: