woensdag 13 januari 2016

lash base essence


Dag iedereen vandaag is het woensdag terug.
Dus bijna weer weekend maar dat is zeker niet erg ze voor mij.
Zaterdag moeten we naar een b-day party van een vriendin.
En dan begin ook de voetbal terug want ze hebben 2 weken winterstop gehad.

Vandaag vertel ik over deze mascara van Essence.
In december heb ik deze mascara gekocht de lash base van Essence.
Deze heb ik gekocht in de kruidvat voor maar 2.59 euro.
Essence is een low budget product en ze zijn zeker niet slecht van product.
Sommige zullen zeggen ja daarvan ben ik niet content maar ieder zijn eigen mening en ik heb zeker geen klagen ervan.

Als je de lash base wil gebruiken moet je eerst deze aan brengen vooraleer je de zwarte of andere mascara wil aanbrengen.
Deze geeft wel ook volume aan en verlengt en verdikt de wimpers.
En de meeste vrouwen dromen graag van lange wimpers.
Als je de lash base mascara gebruikt zal het nog nat zijn als je je eigen mascare aanbrengt.

De verpakking van de mascara is simpel en hang of staat niet te veel tralalala erop.
Gewoon witte verpakking en als je het opendoet ziet je een fijne borsteltje die ook helemaal wit is.
De bedrukking is in het oranje en dat vindt ik wel tof voor te zien.
Ook vindt ik het tof voor een fijne borsteltje te gebruiken.

Deze mascara zal ik veel gebruiken en dat is zeker.
Want ik heb het gekocht en direct getest en ben super blij met mijn goeie aanwinst.
Als je deze wil aanschaffen kan je het via online of gewoon kopen in de kruidvat.

Ik wens jullie nog een fijne woensdag middag toe.
Dikke kus van beautyblogger A.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: