maandag 14 maart 2016

catrice lip oil


Hoi iedereen vandaag is het maandag.
En mooi weertje mag zeker aanwezig zijn.
Want iedereen straal van dit mooie zonnige dag.
Hopelijk mag het zo blijven want zou niet tof zijn.
Ik heb ook een tijdje niet meer kunnen werken aan mijn blog want had andere dingen die moesten gedaan worden en savonds wilde ik mijn tijd besteden aan mijn gezin.
Maar zelf ga ik kijken voor alles op voorhand klaar te zetten voor mijn blog.


De le van Catrice maakt toch soms speciale dingen zelf de naam voor de limited edition is elke keer iets.
Van waar ze hun inspiratie vinden zou ik graag willen weten.
Elke keer iets anders van naam.
Maar heb ondervonden dat ze iets zelfde zijn dan hun gewone producten de geen le zijn.
En van waar je elke keer kan kopen in de winkel.
Maar is toch is tof voor eens iets anders van in u handen te hebben.
En dan bedoel ik de bekleding van het product.
En de naam natuurlijk.
Ook moeten ze iets doen want anders zou het saai zijn.
Voor ons en het bedrijf.

LIP OIL

Take care. Lippen kunnen schraal en gevoelig worden door koude temperaturen. Deze Lip Oil gloss is verrijkt met amandelolie en shea butter om de lippen met verzorgende ingrediĆ«nten te voeden en zacht en soepel te houden. De  Lip Oil heeft een subtiele, lichte vanille geur en de praktische tubeverpakking. Voor een verzorgde, glossy finish. 
3.59euro.

Deze kon je vorige maand verkrijgen maar catrice heeft nog zo tube ook liggen die niet van de limited edition is en deze is helemaal het zelfde.
Want ik deze ook een tijdje gebruikt en geeft de zelfde textuur aan de lippen.
Maar kijk ik zal jullie niet lang bezig houden want sommige moeten terug naar de les of werken.
Ik wens jullie nog een prettige zonnige dag verder.
Dikke kus xxxx

Geen opmerkingen: