vrijdag 25 maart 2016

city trip: brugge

Hoi meiden vandaag vertel ik mijn city tripje naar Brugge.
Ik en mijn vriend zijn voor 2dagen naar Brugge geweest.
Hotel geboekt en ook op een grote scherm gekeken naar het voetbal.
Samen supporten voor de ploeg kan wel tof zijn.
Ook vind ik het lang duren voor na het voetbal tekijken maar het was voor mijn vriend dat ik het deedt.



 Ons hotel die we geboekt hebben was Lace hotel in brugge deze kan je vinden aan t'zand juist op de hoek.
Een aangenaam hotel.
Wel was het grappig dat wij de enige waren die de vip luxe hadden ook waren er niet veel meer in het hotel omdat de meeste weer weg moesten of mss vluchtte voor de voetbal liefhebbers.
Maar het was een toffe onthaal en erg vriendelijk.
Op de linkse foto is het getrokken aan de buitenkant hoe het eruit ziet.
Maar je ziet dat je daar binnen kan gaan maar dat is het restaurant waar de bezeoekers of mensen die iets willen eten daat moeten zijn.
Voor het hotel zelf was het aan de zijkant.
En de rechtse foto is het onthaal mooi textuur en voel dat het klasse geeft.
We kregen een sleutelachtig kaart achtig waar we binnen konden in ons kamer maar ook naar buiten en naar binnen konden als we even weg waren uit het hotel.
Maar als we binnen gingen in ons kamer en ik eerst was viel mijn mond open.
Het was supermooi gewoon ik kon bijna niets zeggen.
Het is oud en nieuw bij elkaar waarvan het erg gezellig was en zalig warm soms te warm.
Als je binnenkwam zag je direct het bed met daarboven een mooie grote luchter.
 De badkamer was niet te groot en niet te klein goed en proper.
Ook was een inloopdouche waarvan ik me moest wel vashouden mijn vriend heeft daar geen problemen gehad.


Grappig eraan was als er 1 van ons naar het toilet moest kon je het horen want deze muren zijn bijgezet en waren niet tot aan de plafond dus kon je het goed horen.
Ook heb ik dat nog nooit gezien dat het muurtje niet helemaal toe was of een geen kleine polafand maar dat was daar niet zo.
Dat was gewoon open maar tof voor te zien.
Mss tips voor eigen huis wie weet.
Hier op deze foto's ziet je hoe het eruit zag.
Het toilet heb ik niet getrokken vind dat wel raar hahahaha.


Ik en mijn vriend zagen dat er nog iets was want het muurtje was niet helemaal toe.
Dus gingen we kijken wat er achter stond en dat was het.
(Zie op de foto hier onder)
Op de rechtse foto ziet je een grote deur.
En ja dat was een grote deur en ik en mijn vriend kunnen dat bevestigen.
Als ik niet vergis zou dat een oude herenhuis geweest zijn of wie van een rijke persoon.
Zelf het plafond was siering zoals ze vroeger hadden.
Die deuren deden we toe als we gingen slapen dus hadden we nog een deur voor te tedoen.

Maar ondertussen ging me vriend even naar buiten voor een t-shirt tehalen van zijn ploeg waarvan hij supporter.
Dus ik heb dan alles uithaald en even foto's getrokken en gekeken naar tv tot hij terug was.
Dan ging we rond 15u naar beneden voor al klaar te staan voor de match die begon rond 16u.
Er was al muziek drank en zelf voor mee tezingen en uitleg dat ze ook gaven.
En rond 15u45 begonnen ze live tetonen op het groot scherm.
Ook waren er cameraploegen vtm tv1 wtv enal te filmen of foto's trekken.
Ik en mijn vriend zijn paar keer in beeld gekomen en dat was wel raar voor te zien de volgende dag en de dag zelf nog.
Mijn vriend voelde direct al beroemd hahaha.

Hier op de foto ziet je voor welke ploeg hij supporter(Club Brugge)
En de onderste foto kan je zien dat er veel op het pleintje stonden.
Sommige zeggen 6duizend, 7duizend.
Wel wat ik weet dat er veel stonden.
Elke keer je naar het toilet wilde of drank halen moest je wel even de tijd hebben ervoor.
Na dat het spijtig genoeg de club verloren had tegen standaard ging de meeste weg.
Sommige die ontgoocheld waren of die begonnen ruzie te maken probeerde dingen kapot tedoen.
Werd het rap stil.
Het was 2-1 dus Club Brugge had de beker spijtig genoeg niet.
Mijn vriend was ook beetje teleurgesteld maar was niet kwaad ofzo.
Waarvan ik niet kan vatten waarom die andere zo agressief werden ale.
Er kan spijtig genoeg maar 1 iemand winnen.

Ik en mijn vriend hebben dan eerst naar de kamer geweest en dan naar de mc donald voor te eten.
Daar zag je ook supporters zitten met een triestige gezicht maar wij 2 hebben het gewoon gezellig gemaakt.
Want op 17 maart de dag dat wij samen kwamen en ook al 9 jaar samen zijn gewoon dan genoten voor bij elkaar te zijn.
We zijn dan terug naar het hotle gegaan en daar gebleven en gekeken naar het nieuws dan pyama aan gedaan en dan nog naar eigen kweek gekeken dat we volgen.
Maar daar achter zijn we gaan slapen omdat we zo moe waren.

De maandagochtend zijn we dan stilaan weer beginnen dingen intepakken en nog genoten van ons kamer en de stilte die we ook hadden.
Want snachts hebben we paar keer wakker gekomen van mensen die ruzie maakte tegen elkaar.

Rond 8u30 zijn we dan naar beneden gegaan voor te eten want ons ontbijt zat in de prijs inbegrepen.
Maar daar was het ook zo prachtig en speciaal.
Hier kan je het zien op de foto hoe mooi het is.

Hier was het zelfbediening en dat vond mijn vriend wel tof.
Hij heeft veel gegeten en gedronken ik heb het ook geprobeerd maar dat lukte niet.
Hihihi.
Maar ondertussen hebben we nog zitten praten met elkaar en dat was tof.
Want we hebben 2 kindjes en soms moeten we oppassen wat we zeggen.

 Acher dat we klaar waren hebben we ons terug getrokken in ons kamer.
En nog effen gerust op ons bed voor dat we terug naar ons huis gingen.
De persoon die aan het onthaal stond zei dat het spijtig was dat Club niet gewonnen was.
En hij vroeg opeens als we het een aangenaam nacht hadden en dat alles in orde was.
En wij zeiden direct je zal ons terug zien want het was zalig voor in zo kamer te slapen.

Dus als je is ook naar brugge wil gaan moet je hotel lace opzoeken in brugge en dat ligt bij t'zand van brugge.
Ik wens jullie nog een fijne weekend toe en hopelijk blijf het een aangename weertje.
Dikke kus en alvast vrolijk pasen.
Xoxoxoxoxo

Geen opmerkingen: